Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Daugavpils-Krustpils iecirkņa darba rādītāju optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of work indicators of the Daugavpils-Krustpils section |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
F.Mihailovs |
Recenzents |
RTU Daugavpils filiāle, Dr.sc.ing., docents Guntis Strautmanis |
Anotācija |
Maģistra darbā ir izpētīts iecirkņa Daugavpils - Krustpils darba process. Darbā gaitā tiek izskatīts iecirkņa Daugavpils – Krustpils vispārējais apraksts, caurlaides spēja dzelzceļa iecirkņos, vilcienu kustības kārtība iecirknī Daugavpils – Krustpils.
Pamatojoties uz iecirkņa Daugavpils – Krustpils 2014.-2015. gada darba rādītājiem, tiek veikta empīriskā un teorētiskā sadalījuma atbilstības pārbaude vilcienu apkalpošanas laikam un pienākošai vilcienu plūsmai.
Pētījuma metode ir masu apkalpošanas teorijas, varbūtības teorijas un statistikas paņēmienu pielietošana.
Izanalizēti iecirkņa esošā ienākošo vilcienu plūsmas intensivitāte un iecirkņa apkalpošanas intensivitāte. Iegūta iecirkņa noslogotība, ka arī izanalizētās tās pārmaiņas, mainot parametrus, no kuriem tā ir atkarīgā.
Maģistra darbs ietver sevī 79 lappuses, 28 tabulas, 27 attēlus un 16 informācijas avotus. |
Atslēgas vārdi |
masu apkalpošanas teorijas, esošā ienākošo vilcienu plūsmas intensivitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
the application of massive service theory, the intensity of the incoming flow of trains |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.01.2016 12:38:09 |