Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Beramkravu apstrādes tehnoloģija uz pievedceļiem |
Nosaukums angļu valodā |
Technology of bulk cargo processing on railway branches |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
F.Mihailovs |
Recenzents |
VAS "Latvijas dzelzceļš", REI Liepājas stacijas priekšnieks Jurijs Stukovs |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma “Darba tehnoloģijas izpēte beramkravu apstrādei uz pievedceļiem”.
Šī darba pirmā daļa apraksta kravu transportēšanas veidus un vienu no kravu apakšveidiem - beramkravu. Diplomdarba otrajā daļā tika apkopota informācija par dažādiem beramkravu termināla mehanizācijas līdzekļiem. Trešajā diplomdarbā daļā atspoguļota informācija par beramkravu uzņēmumu LSEZ SIA “Liepaja Bulk Terminal”, to darba tehnoloģijas un ražošanas procesa organizēšana. Un ceturtā darba daļa ir projekta praktiskā daļa: uzdevuma risināšanas piedāvājums “Vagonu dīkstāves laika minimizēšana” un to ekonomiskais pamatojums.
Darbā ir aprēķināts jaunais izkraušanas punkts; ir veikts kraušanas darbu mehanizācijas aprēķins (izkraušanas punkta ēka, bunkura pazemes daļa, konveijers, kravas autotransporta iekraušanas laukums, dzelzceļa pievedceļš) priekš uzņēmumam, kurš veic savu darbību Liepājas stacijā un nodarbojās ar beramkravu (rauši, graudi, klijas, sēklas un t.t.).
Darbs satur 78 lpp., 8 tabulas, 3 pielikumi, 38 attēli, 4 grafiskie darbi un 21 informācijas avotu nosaukumi. |
Atslēgas vārdi |
Darba tehnoloģijas izpēte beramkravu apstrādei uz pievedceļiem Vagonu dīkstāves laika minimizēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Technology research of the usage of bulk cargoes on railroad driveways Wagons demurrage minimization |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.01.2016 21:34:58 |