Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Nodilumu intensitātes samazināšana sliežu ceļa līknēs un pārmiju pārvedās |
Nosaukums angļu valodā |
Reduction of wear intensity at track curves and turnouts |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
N.Ivaškovska |
Recenzents |
VAS "Latvijas dzelzceļš", Ceļu distances Rēzeknes nodaļas vadošais dzelzceļa ekspluatācijas inženieris Raimonds Geikins |
Anotācija |
Tika izpētīta riteņpāru mijiedarbība uz sliežu ceļa taisnēm, līknēm un pārmiju pārvedām.
Analizēti dažādi virzieni centienos novērst un samazināt nodilumu uz pārmiju pārvedām un sliedēm.
Tika uzzīmēta stacijas Krustpils shēma, uzzīmēta spēku iedarbība uz pārmiju pārvedām un sliežu ceļu līknēm, sastādīts dažu gadu pārskats sliežu nodilumu tabulu veidā.
Piedāvāti dažādi varianti sliežu ceļa un pārmiju pārvedu nodiluma intensitātes samazināšanas.
Darbā: 67 lappuses, 5 tabulas, 36 attēli, 5 rasējumu lapas un 12 informācijas avotu nosaukumi. |
Atslēgas vārdi |
Stacionārā sliežu eļļošanas sistēma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Stationary track lubrication system |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.01.2016 18:17:26 |