Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Vienveidkanālu pārdošanas risinājuma implementācija vidēja lieluma B2B komercijas uzņēmumos
Nosaukums angļu valodā Implementation of Omni-channel Solution in Medium-size B2B Commerce Enterprises
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Jānis Grabis
Recenzents Dr. sc. ing. Inese Šūpulniece
Anotācija Maģistra darbs ir veltīts vienveidkanālu pārdošanas risinājuma ieviešanas izpētei un analīzei vidēja izmēra uzņēmumos, kas nodarbojas ar B2B pārdošanas pakalpojumu sniegšanu. Darba gaitā tika izskatīts dotās stratēģijas ieviešanas procesa salīdzinājums B2C un B2B uzņēmumos. Tajā tika veikta vispārīga vienveidkanālu pārdošanas procesa analīze, apskatot daudzkanālu mazumtirdzniecības attīstību no vienkanāla līdz vienveidkanālam. Atseviški tika apskatītas vienveidkanālu stratēģijas raksturīgās iezīmes un to atšķirības no citām stratēģijām. Sīki izanalizēta vienveidkanālu pārdošana B2B uzņēmumā: atšķirība starp B2C un B2B vienveidkanālu pārdošanu, stratēģijas ieviešanas process un implementācijas grūtības vidēja lieluma B2B uzņēmumos. Praktiskās daļas ietvaros tika optimizēta B2B pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma darbība, mainot pārdošanas procesu no divkanālu uz vienveidkanāla pieeju. Darba izstrādes laikā tika izmanota „Process Variants in Design of Flow Management Systems” metode, lai noteiktu piemērotākos procesa variantus vienveidkanālu pārdošanas risinājuma ieviešanai. Analizējot abu darba daļu ietvaros iegūtos datus, tika noteikts, kādus ieguvumus spēj dot vienveidkanālu pārdošanas stratēģija B2B uzņēmumiem. Analīzes laikā tika pierādīta dotās pārdošanas stratēģijas efektivitāte. Darba izstrādē tika izmantota Microsoft Visio 2012, IBM WebSphere CastIron 7 un Force.com IDE v33.0 programmatūra. Darba apjoms -132 lpp., 11 tabulas, 33 attēli un 18 pielikumi.
Atslēgas vārdi B2B, vienveidkanālu pārdošana, vienveidkanālu stratēģija, vidēja lieluma B2B uzņēmumi
Atslēgas vārdi angļu valodā b2b, omni-channel, B2B omni-channel sales, middle-sized B2B enterprise
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 13.01.2016 01:50:52