Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Komerciālās izcilības ieviešanas plāna izstrāde produktu pārvaldībai EDM Chemical Corporation
Nosaukums angļu valodā Development of a Commercial Excellence Implementation Plan for Product Management in EDM Chemical Corporation
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs T.Ņikitina
Recenzents I.Jākobsone
Anotācija Maģistra darba “Komerciālās izcilības ieviešanas plāna izstrāde produktu pārvaldībai EDM Chemical Corporation” mērķis ir izpētīt uzņēmuma EDM Chemial Corporation produktu pārvaldības funkcijas efektivitāt un piedāvāt uzņēmumam veidu, kā to uzlabot. Lai uzlabotu saprašanu par produktu pārvalību autors izskata literatūru par kompāniju struktūrām, produktu vadītājiem, produktu pārvaldības procesiem un jaunākos pētījumus siastībā ar produktu pārvaldību. Darbā izmantotā metodoloģija sevī ietver intervijas, aptaujas, darba sludinājumu salīdzināšana un kompānijas iekšējie informācijas avoti. Ķīmiskās rūpmniecības nozare ir pakļauta daudziem ārējiem faktoriem, kas iepriekšējā finanšu gadā ir licis uzņēmumam samazināt izdevumus, kā arī noteikt turpmākus izdevumu ierobežojumus. Autors īsumā apraksta katru no četriem uzņēmuma biznesiem, lai sniegtu priekšstatu par biznesa vidi. Katrā no uzņēmuma bisnesiem produktu pārvaldībai ir savas stiprās un vājās puses. Autors nonāk pie secinājuma, ka ir trīs ar produktu pārvaldību saistīti procesi, kuriem ir visvairāk nepieciešami uzlabojumi: produktu portfeļa pārvaldība ar fokusu uz produktu izņemšanas no apgrozības, fāzes-vārtu modelis un produktu vadītāju iesaiste, kā arī produktu pārvaldības funkcijas pienākumu izskaidrošana citām funkcijām. Darba noslēgumā autors izklāsta veidu, kā ieviest šo procesu uzlabojumus uzņēmumā, piedāvājot veikt papildus izpēti, organizēt seminārus un veikt IT tehnoloģiju izstrādi, lai uzlabotu produktu portfeļa pārvalību un citus produktu pārvaldības procesus. Autors izskata iespējamos riskus, kas varētu apdraudēt komerciālās izcilības ieviešanu produktu pārvālībā, kā arī nosaka svarīgākos kritērijus, kas ļauj sekot līdzi ieviešanas procesam.
Atslēgas vārdi Produktu pārvaldība, komerciālā izcilība
Atslēgas vārdi angļu valodā Product management, commercial excellence
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 11.01.2016 18:52:02