Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"E-komercijas stratēģijas izstrāde tirdzniecības uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Development of E-Commerce Strategy for Trading Company" |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
Elīna Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Ieva Andersone, docente, Dr.oec. |
Anotācija |
Maģistra darba tēma ir E-komercijas stratēģijas izstrāde tirdzniecības uzņēmumā. Maģistra darbs ir izstrādāts studiju programmas Uzņēmējdarbība un vadīšana ietvaros. Maģistra darbs sastāv no trim pamatdaļām – analītiskās, lietišķās pētījumu un projekta daļas.
Maģistra darba analītiskajā daļā tiek apskatīta tirdzniecības nozare un tās attīstības tendences Latvijā, kā arī aplūkotas būtiskākās tradicionālās tirdzniecības un tirdzniecības e-vidē atšķirības. Analītiskās daļas ietvaros tiek analizēti tirdzniecības uzņēmuma SIA “LIC Gotus” darbības rādītāji, kā arī tiek veikta būtiskāko tiešo konkurentu analīze.
Lietišķā pētījumu daļā tiek analizēta e-komercijas stratēģijas izstrāde no teorētiskā
aspekta, kā arī analizēti statistikas rādītāji par e-komercijas rīku izmantošanas biežumu un paradumiem Latvijā un pasaulē. Lietišķā pētījuma daļas ietvaros tiek aplūkotas arī e-komercijas platformas atšķirības dažādos tirgus segmentos. Ar fokusa grupas palīdzību tiek analizēti tirdzniecības uzņēmuma un tā konkurentu izmantotie e-komercijas rīki un novērtēta to efektivitāte.
Projekta daļā tiek izstrādāta e-komercijas stratēģija, kā arī izstrādāts e-komercijas stratēģijas īstermiņa aktivitāšu ieviešanas plāns. Projekta daļas nobeigumā tiek sniegts e-komercijas stratēģijas ieviešanas ekonomiskais pamatojums.
Maģistra darba apjoms ir 90 lapas, 26 attēli, 17 tabulas, 4 formulas un 46 literatūras avoti. Noslēgumā ir 15 secinājumi, kuri radušies Maģistra darba izstrādāšanas gaitā, un sniegti 6 priekšlikumi. |
Atslēgas vārdi |
E-komercija, Mārketings, Tirdzniecība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-commerce, Marketing, Trade |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.12.2015 16:51:50 |