Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības loģistika
Nosaukums „Klientu pieprasījumu apstrādes efektivitātes uzlabošanas iespējas SIA „DPD Latvija””
Nosaukums angļu valodā “Opportunities for Improving Customer Order Processing Efficiency in “DPD Latvija” Ltd.”
Struktūrvienība 22300 Starptautisko ekonomisko sakaru un muitas institūts
Darba vadītājs Lekt. A.Ābele
Recenzents Prof. N.Sprancmanis
Anotācija Pēdējo gadu laikā pārvadājumu tirgū stabilu vietu ir ieņēmušas vairākas lielas kurjerpastu un eksprespastu kompānijas, kuras nodrošina sūtījumu piegādi gan Latvijas teritorijā, gan citos Pasaules reģionos. Uzņēmēji Latvijā arvien vairāk spēj novērtēt ārpakalpojumu sniegtās priekšrocības, apzinoties, ka sūtījumu piegādi labāk uzticēt specializētām kompānijām, nekā organizēt tos pašiem. Diplomprojektā ir veikts Latvijas kurjerpastu un eksprespastu tirgus novērtējums. Sīkāk tiek aplūkota tieši uzņēmuma SIA “DPD Latvija” darbība un tā sniegtie pakalpojumi. Darba mērķis ir apkopot un izanalizēt informāciju par uzņēmuma SIA „DPD Latvija” darbību, lai novērtētu klientu pasūtījumu pieteikšanas efektivitāti. Diplomprojekta noslēgumā ir apkopoti secinājumi un tiek izvirzīti priekšlikumi. Darbā ir 3 nodaļas, 75 lpp., 23 attēli, 10 tabulas, 26 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Atslēgas vārdi Klientu pieprasījumu apstrādes efektivitātes uzlabošana SIA „DPD Latvija"
Atslēgas vārdi angļu valodā Opportunities for Improving Customer Order Processing in “DPD Latvija” Ltd.”
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2011 13:52:03