Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Elektrotehnoloģiju datorvadība |
Nosaukums |
"Līdzstrāvas vilces piedziņas ar enerģijas uzkrājēju laboratorijas stenda izpēte" |
Nosaukums angļu valodā |
"Research of DC traction drive with energy storage system test bench" |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
V.Braže |
Recenzents |
|
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Maģistra darbs ir veltīts līdzstrāvas vilces piedziņas laboratorijas stenda testēšanai darba režīmos ar enerģijas uzkrājēju visa ātruma diapazonā datorprogrammas Matlab/Simulink vidē.
Darba teorētiskās daļas sākumā tiek apskatīti līdzstrāvas mašīnu darbības principi un uzbūve, elektrisko mašīnu apskats atkarībā no ierosmes veidiem, kā arī tiek sīkāk apskatīts laboratorijas modeļa līdzstrāvas neatkarīgās ierosmes mašīna ģeneratora režīmā un dzinēja režīmā. Tālāk tiek apskatīts laboratorijas stenda enerģijas uzkrājējs – superkondensators, tā izvietošanas iespējas apakšstacijā, uz transportlīdzekļa un enerģijas uzkrājēju vadības stratēģijas.
Eksperimentālajā daļā tika veikta dzinēja magnētiskā lauka nepieciešamās vērtības noteikšana, lai notiktu vienmērīga bremzēšana un novērstu pašbremzēšanos. Tika pētīts līdzstrāvas vilces piedziņas laboratorijas stenda datorprogrammas modelis Matlab/Simulink vidē bez uzkrājēja, autonomā gaitā un ar uzkrājēju, kā arī pētīts laboratorijas modelis Matlab/Simulink vidē bez uzkrājēja un ar uzkrājēja barošanas sprieguma pārtraukumu režīmos. Veikta visos simulētajos variantos iegūto diagrammu parametru analīze.
Darba kopapjoms ir 75 lappuses, tas satur 69 attēlus, 1 tabulu, atsauksmes uz 15 literatūras avotiem. |
Atslēgas vārdi |
līdzstrāvas vilces piedziņas laboratorijas stenda testēšanai |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
DC traction drive laboratory bench testing |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2015 17:04:20 |