Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Vilcienu kustības organizācija iecirknī Rīga –Sigulda izmantojot dažādus vilces veidus |
Nosaukums angļu valodā |
Train traffic organization at section Riga-Sigulda using different traction types |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Jeļena Stepanova |
Recenzents |
VAS „Latvijas Dzelzceļš” REI Torņakalna stacijas priekšnieks Nikolajs Dubro |
Anotācija |
Bakalaura darbs ar projekta daļu Akots E. „Vilcienu kustības organizācija iecirknī Rīga-Sigulda izmantojot dažādus vilces veidus” Rīgas Tehniskā universitāte 2015.
Darba apjoms 63 lpp., 18 attēli,15 tabulas un 4 rasējumi.
Bakalaura darba mērķis ir pierādīt, ka pasažieru pārvadāšanai elektrovilciens ir ātrāks un izdevīgāks nekā dīzeļvilciens.
Elektrovilciena ieviešana iecirknī Rīga – Sigulda padarītu dzelzceļa transportu ātrāku, ērtāku, samazinātu piesārņojuma un CO2 izmešu nonākšanu apkārtējā vidē, tādejādi novēršot to nelabvēlīgo ietekmi uz cilvēku veselību un apkārtējo vidi.
Darba laikā tika izpētīts un izanalizēts pašreizējais vilcienu kustības grafiks gan no Rīgas uz Siguldu, gan no Siguldas uz Rīgu. Tika salīdzināts pašreizējais vilcienu kustības grafiks ar elektrovilcienu grafiku, kur elektrovilciens kursē ar maksimāli pieļaujamo ātrumu. Tika aprēķināti elektrovilciena gaitas laiki un vidējais ātrums visa iecirknī.
Bakalaura darba izstrādes procesā, tika izveidots jauns apvienots elektrovilcienu un caurbraucošo dīzeļvilcienu kustības grafiks iecirknī Rīga – Sigulda, kā arī veikti papildinājumi vilcienu kustības sarakstā. |
Atslēgas vārdi |
dzelzceļš,vilciens,elektrovilciens,dīzeļvilciens |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
railway, train, electric train, diesel train |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2015 00:54:30 |