Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Automātiskās sakabes ierīces SA-3 drošuma analīze un remonts |
Nosaukums angļu valodā |
Reliability analysis and repair of SA-3 type automatic coupler |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Pāvels Gavrilovs |
Recenzents |
AS "Pasažieru vilciens" Ritošā sastāva daļas vecākais inženieris tehnologs Dmitrijs Gorbačovs |
Anotācija |
Šajā bakalaura darbā ir apskatīta Padomju savienībā ražota automātiskā sakabe – trešais variants (SA–3), kas bija ieviesta ekspluatācijā 1935. gadā.1957. gadā visi dzelzceļa ritošie sastāvi bija aprīkoti ar SA–3.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām: 1) Automātiskās sakabes ierīces uzdevums; 2)Automātiskās sakabes ierīces nodilumu analīze; 3) Automātiskās sakabes ierīces remonts un 4) Depo uzbūvēšanai nepieciešamo datu aprēķins.
Šajā bakalaura darbā tika apskatīta automātiskās sakabes ierīce. Ir aprakstīta automātiskās sakabes iekārtas uzbūve un darbības principi darbā. Veikta SA–3 elementu nodilumu analīze, tika izpildīts automātiskās sakabes ierīces detalizēts remonts, un aprēķināti nepieciešamie dati depo uzbūvēšanai.
Bakalaura darbā tiek arī apskatīti tādi jautājumi, kā: automātiskās sakabes ierīce SA – 3 un tās korpusa un mehānisma detaļu konstrukcija, atkabināšanas piedziņa un centrējošā ierīce, slāpētājaparāti, iedarbojošies spēki uz automātisko sakabi, automātiskās sakabes ierīču pamatbojājumi, automātiskās sakabes ierīces nesagraujošā kontrole, pilnīga SA – 3 apskate, automātiskās sakabes ierīces metināšanas remonts, pārbaude pēc remonta, un apkārtējās vides un darba aizsardzība.
Bakalaura darbs sastāv no:
● 66 lappusēm;
● 8 tabulām;
● 61 attēliem;
● 4 pielikumiem. |
Atslēgas vārdi |
Automātiskas sakabes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
automatic coupling device |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2015 10:45:09 |