Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības finanses
Nosaukums Zīmola vērtības ietekmes uz uzņēmuma akciju cenu dinamiku novērtējums
Nosaukums angļu valodā The Impact of Brand Value on a Company’s Stock Price Dynamics
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Konstantins Kozlovskis
Recenzents Jūlija Bistrova
Anotācija Anotācija Maģistra darba tēma –Zīmola vērtības ietekme uz akciju cenas dinamiku. Magistra darba autors – Jakhongir Zokirov Zinātniskais vadītājs – Konstantīns Kozlovskis, RTU docents DR.oec. Maģistra darba mērķis – Izprast un spēt noteikt zīmola vērtības ietekmi uz kompānijas vērtspapīru cenas dinamiku. Darba merķii: • Izpētīt un izanalizēt zīmola lomu uzņēmumā • Izprast biežāk izmantotās zīmolu vērtības noteikšanas metodes • Izveidot zīmola novērtēšanas modeli balstoties uz Amerikas savienoto valstu pieredzi • Apzināt zīmola ietekmi uz akciju cenu dinamiku Amerikanas savienoto valstu un Baltijas valstu uzņēmumiem izmantojot dažādas vērtēšanas metodes. Šajā maģistru darbā pētījumi tika veikti ņemot par piemēru pazīstamus Amerikas savienoto valstu uzņēmumus un nejauši izvēlētus Latvijas uzņēmumus. Lai spētu novērtēt zīmola ietekmi uz uzņēmuma akciju cenas dinamiku šajā darbā pētījumi tika veikti izmantojot daļējas korelācijas analīzes metodi un lineārās regresijas analīzes metodi. Darbs sastāv no trijām pamatdaļām: zinātniskais pētījums tika veikts analītiskajā daļā, modelis un veids kā izvērtēt zīmola ietekmi uz akciju cenu dinamiku tika veikts teorētiskajā daļā savukārt statistikas dati un kalkulācijas veiktas praktiskajā daļā. Šis pētījums pierāda, ka zīmola vērtības ietekmei uz akciju cenas dinamiku ASV un Baltijas reģionā ir svarīga loma vērtības radīšanai investoru acīs. Pētījums veikts no 2015. gada februāra līdz 2015. gada maijam. Maģistru darbs ir 80 lapas garš, sastāv no trijām daļām, satur 28 attēlus, 23 tabulas un pielikumus. Izmantoti 50 informācijas avoti
Atslēgas vārdi Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola vērtība, korelācijas analīze, regresijas analīze.
Atslēgas vārdi angļu valodā Key words: brand, brand value, correlation analysis, regression analysis.
Valoda eng
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 03.06.2015 13:54:25