Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
Gaisa kuģu pacelšanās un nosēšanās režīma drošuma novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
A Safety Assessment on the Take-off and Landing Modes of the Aircraft |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šestakovs |
Recenzents |
Mareks Šlihta |
Anotācija |
Maģistra darbā veikta aviācijas nelaimes gadījumu analīze gaisa kuģu nosēšanās režīmos. Visizplatītākais aviācijas negadījumu tips nolaišanās režīmos ir gaisa kuģu izskriešana ārpus skrejceļa joslas. Darbā tiek veikts cēloņu un nosacījumu novērtējums, kuri pazemina lidojumu drošību attiecīgajā piezemēšanās fāzē. Analīze parāda, ka gaisa kuģu izskriešana ārpus skrejceļa joslas var būt ne tikai metroloģiskie apstākļi, bet arī kļūdainas ekipāžas locekļu darbības.Maģistra darbā veikti vadāmības raksturlielumu aprēķini lidmašīnai TU-134 nolaižoties sānvēja apstākļos. Rezultāti tiek salīdzināti ar lidojuma parametriem, kuri iegūti no objektīvās kontroles līdzekļiem MSRP 96-12 atbilstoši veiktajos izmēģinājuma lidojumos.
Maģistra darbs sastāv: 71 teksta lappuses, 24attēlus, 2 tabulas, 19 atsauces. |
Atslēgas vārdi |
Aircraft drošība, Take off, nolaišanās, sānvējā nosēšanos, sānsveres leņķi, faktoriem, kas ietekmē lidojumu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Aircraft safety, Take off, Landing, Cross wind landing, Bank angle, Factors affecting the flight, Safety assessment |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2015 04:06:49 |