Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Aģentu tehnoloģijas lietošana vadības imitējošās spēlēs |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Agent Technology to Management Simulation Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Jana Bikovska |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Oksana Soško |
Anotācija |
Vadības imitējošās spēles ir viens no aktīvās apmācības līdzekļiem, kur spēles dalībnieki var eksperimentēt ar uzņēmuma vadības lēmumiem. Lai spēles vide pēc iespējas vairāk atbilstu realitātei, prasības šādām spēlēm kļūst aizvien augstākas. Šī darba mērķis bija noskaidrot aģentu tehnoloģijas pielietošanas iespējas vadības imitējošās spēlēs. Tika izpētītas spēļu funkcionālās iespējas un īpašības, kā arī aģentu tehnoloģijas būtība un pielietošanas iespējas vadības imitējošās spēlēs. Tika izveidotas shēmas, kas apraksta, kā aģents var tikt integrēts Internationl Logistics Management Game (ILMG) vadības spēlē, kur tas pilda dalībnieka lomu. Lai pārbaudītu ILMG spēles izstrādātāju piedāvātā aģenta darbību, savākti spēles dati, kur aģents konkurē ar reāliem cilvēkiem, un izvirzīti kritēriji, pēc kuriem tika vērtēta uzņēmumu darbība. Analizējot iegūtos imitācijas rezultātus, tika noteiktas aģenta priekšrocības attiecībā pret reāliem cilvēkiem. Izmantojot ticamības intervāla metodi, ir pārbaudīts, cik stabilus rezultātus ILMG aģents spēj iegūt vairākos mēģinājumos. Darba galvenie rezultāti ļauj secināt, ka ILMG spēles aģents ir lietderīgs mācību procesā.
Darba apjoms - 64 lpp., 25 tabulas, 26 attēli un 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
vadības imitējošās spēles, aģentu tehnoloģija, ILMG spēle |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
management simulation games, agent technology, International Logistics Management Game |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2015 10:23:35 |