Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Aģentu tehnoloģijas lietošana vadības imitējošās spēlēs
Nosaukums angļu valodā Application of Agent Technology to Management Simulation Games
Autors Valdis Plociņš
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Mg. sc. ing. Jana Bikovska
Recenzents Dr. sc. ing. Oksana Soško
Anotācija Vadības imitējošās spēles ir viens no aktīvās apmācības līdzekļiem, kur spēles dalībnieki var eksperimentēt ar uzņēmuma vadības lēmumiem. Lai spēles vide pēc iespējas vairāk atbilstu realitātei, prasības šādām spēlēm kļūst aizvien augstākas. Šī darba mērķis bija noskaidrot aģentu tehnoloģijas pielietošanas iespējas vadības imitējošās spēlēs. Tika izpētītas spēļu funkcionālās iespējas un īpašības, kā arī aģentu tehnoloģijas būtība un pielietošanas iespējas vadības imitējošās spēlēs. Tika izveidotas shēmas, kas apraksta, kā aģents var tikt integrēts Internationl Logistics Management Game (ILMG) vadības spēlē, kur tas pilda dalībnieka lomu. Lai pārbaudītu ILMG spēles izstrādātāju piedāvātā aģenta darbību, savākti spēles dati, kur aģents konkurē ar reāliem cilvēkiem, un izvirzīti kritēriji, pēc kuriem tika vērtēta uzņēmumu darbība. Analizējot iegūtos imitācijas rezultātus, tika noteiktas aģenta priekšrocības attiecībā pret reāliem cilvēkiem. Izmantojot ticamības intervāla metodi, ir pārbaudīts, cik stabilus rezultātus ILMG aģents spēj iegūt vairākos mēģinājumos. Darba galvenie rezultāti ļauj secināt, ka ILMG spēles aģents ir lietderīgs mācību procesā. Darba apjoms - 64 lpp., 25 tabulas, 26 attēli un 2 pielikumi.
Atslēgas vārdi vadības imitējošās spēles, aģentu tehnoloģija, ILMG spēle
Atslēgas vārdi angļu valodā management simulation games, agent technology, International Logistics Management Game
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2015 10:23:35