Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Visaptverošā kvalitātes vadība |
Nosaukums |
"Klientu apmierinātības paaugstināšana SIA "Infinitum 8" |
Nosaukums angļu valodā |
"Increase in Customer Satisfaction in the "Infinitum 8" Ltd" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., Jānis Vanags |
Recenzents |
Mg.oec., Maira Sapata |
Anotācija |
Ahiļčenoka G.Klientu apmierinātības paaugstināšana SIA „Infinitum 8”: Bakalaura darbs / G.Ahiļčenoka, J.Vanags – Rīga: RTU IEVF RKI Kvalitātes tehnoloģiju katedra, bakalaura profesionālo studiju programma „Visaptverošā kvalitātes vadība”, 2015. – 66lpp.
Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā un tas ietver ievadu, trīs daļas, kā arī secinājumus un priekšlikumus. Darba apjoms ir 66lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 13 avoti latviešu valodā un 18 avoti angļu valodā.
Bakalaura darba mērķis ir novērtējot pašreizējos uzņēmuma „Infinitum 8” sniegtos pakalpojumus, izstrādāt kvalitātes vadības uzlabojumu plānu, akcentējot klientu perspektīvu un sniegt priekšlikumus uzņēmuma vadībai.
Pirmajā daļā tika apkopota teorijapar klientu apmierinātības teorētiskajām nostādnēm, benčmārkinga izpēti dažādu autoru darbos un kvalitātes vadības metožu apskatu dažādu autoru darbos. Darba otrajā daļā tika analizēts uzņēmuma „infinitum 8” struktūra un sniegtie pakalpojumi. Tika veidotas plūsmas diagrammas jaunu klientu apkalpošanas procesam. Analizēts uzņēmuma pārstāvju viedoklis dziļajās intervijās, bet klientu viedoklis – ar telefonintervijām. Kopējam pārskatam tika veikta SVID analīze un nozīmīgāko problēmu noteikšana ar Pareto metodi. Trešajā darba daļā tika izveidots iekšējais apmācību plāns klientu menedžeru zināšanu pilnveidei, kā arī izveidots process ikmēneša atskaišu SIA „Infinitum 8” klientiem pilnveidei.
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi, kas radās darba gaitā tiek sniegti par klientu apmierinātības paaugstināšanu. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apmierinātība, Digitālais mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer satisfaction, Digital Marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2015 00:11:27 |