Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
"Iekšdedzes dzinēja efektivitātes palielināšana" |
Nosaukums angļu valodā |
"Increasing Efficiency of Internal Combustion Engine" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Māris Eiduks |
Recenzents |
Jānis Vība, profesors |
Anotācija |
Bakalaura akadēmisko studiju noslēguma darbs RTU Transporta un Mašīnzinību fakultātes Mehānikas institūts. Tā autors ir Jānis Eglīte. Darbs sastāv no 74 lapaspusēm, kurās ir apskatīta atmosfēriskā iekšdedzes dzinēja komponentu darbība un uzbūve. Padziļināti tiek izvērtētas šādas kopējās sistēmas sastāvdaļas:
• Gāzu sadales mehānisms
• Ieplūdes sistēma
• Dzinēja pamata parametri
Šis darbs tiek izstrādāts, lai izprastu augstas veiktspējas iekšdedzes dzinēja darbību un veiktu reāla dzinēja pārbūvi. Tiek pārbaudītas teorētiskās formulas praktiskā eksperimentā, kura mērķis ir palielināt dzinēja efektivitāti un nodrošināt tā kvalitatīvu darbību izvēlētajā darba diapazonā. Šī mērķa īstenošana ir par pamatu tālākai dzinēja izpētei un lietderības uzlabošanai, kā arī teorijā aprakstīto empīrisko koeficientu iegūšanai.
Darba izstrādāšanai tiek izmantotas programmas Mathcad, Excel un Solidworks, ar kuru palīdzību tiek veikti aprēķini un simulācijas. |
Atslēgas vārdi |
Iekšdedzes dzinējs, ieplūdes sistēma, virzulis. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Internal combustion engine, intake system, piston. |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2015 22:41:28 |