Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums "Iekšdedzes dzinēja efektivitātes palielināšana"
Nosaukums angļu valodā "Increasing Efficiency of Internal Combustion Engine"
Struktūrvienība 15300 Mehānikas institūts
Darba vadītājs Māris Eiduks
Recenzents Jānis Vība, profesors
Anotācija Bakalaura akadēmisko studiju noslēguma darbs RTU Transporta un Mašīnzinību fakultātes Mehānikas institūts. Tā autors ir Jānis Eglīte. Darbs sastāv no 74 lapaspusēm, kurās ir apskatīta atmosfēriskā iekšdedzes dzinēja komponentu darbība un uzbūve. Padziļināti tiek izvērtētas šādas kopējās sistēmas sastāvdaļas: • Gāzu sadales mehānisms • Ieplūdes sistēma • Dzinēja pamata parametri Šis darbs tiek izstrādāts, lai izprastu augstas veiktspējas iekšdedzes dzinēja darbību un veiktu reāla dzinēja pārbūvi. Tiek pārbaudītas teorētiskās formulas praktiskā eksperimentā, kura mērķis ir palielināt dzinēja efektivitāti un nodrošināt tā kvalitatīvu darbību izvēlētajā darba diapazonā. Šī mērķa īstenošana ir par pamatu tālākai dzinēja izpētei un lietderības uzlabošanai, kā arī teorijā aprakstīto empīrisko koeficientu iegūšanai. Darba izstrādāšanai tiek izmantotas programmas Mathcad, Excel un Solidworks, ar kuru palīdzību tiek veikti aprēķini un simulācijas.
Atslēgas vārdi Iekšdedzes dzinējs, ieplūdes sistēma, virzulis.
Atslēgas vārdi angļu valodā Internal combustion engine, intake system, piston.
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2015 22:41:28