Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
E-komercijas ietekme uz restorānu biznesu Taškentā un Rīgā |
Nosaukums angļu valodā |
E-commerce Influence on Restaurant Business in Tashkent and Riga |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Leonards Budņiks |
Recenzents |
Deniss Ščeulovs |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir „E-komercijas ietekme uz restorānu biznesu Rīgā un Taškentā”. Šī darba mērķis ir salīdzināt e-rīku ietekmi Rīgas un Taškentas restorānos un veikt restorānu servisa uzlabojumus izmantojot šos rīkus.
Šis pētnieciskais darbs tika veikts pielietojot dažādas metodoloģijas lai analizētu e-rīku pielietošanu restorānos Rīgā un Taškentā. Autors ir izanalizējis Rīgas un Taškentas restorānu interneta vietnes, ņemot vērā to izvietojumu reklāmu vietnēs, kā arī autors ir intervējis restorānu menedžerus, pielietojot daļēji strukturētu metodi.
Pētnieciskā darba rezultāti parāda kādi e-rīki tiek izmantoti restorānos, kā tie strādā Taškentā un Rīgā. Salīdzinot iegūtos rezultātus abās pilsētās, kuras ir radikāli dažādas, ir redzama atšķirība; ir skaidri uzskatāms kur un kā restorāni izmanto e-rīkus.
Tāpat autors ir nodrošinājis risinājumus un ieteikumus uzlabojumiem e-rīku izmantošanā restorānos Rīgā, balstoties uz veikto analīzi un e-komercijas ietekmes salīdzinājumu uzbeku restorānos Rīgā un Taškentā.
Bakalaura darbs iekļauj 65 lapaspuses. Tas sastāv no 11 attēliem, 4 tabulām un 16 pielikumiem, kas uzrādīti darbā. Literatūras apskatā ir izmantoti 46 avoti. |
Atslēgas vārdi |
E-komercijas ietekme uz restorānu biznesu Rīgā un Taškentā” |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-commerce influence on restaurant business in Riga and Tashkent |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2015 12:37:03 |