Anotācija |
Ingus Salcēvičs. Reklāma un tās pielietojums uzņēmējdarbībā, Bakalaura darbs. Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Tālākizglītības nodaļa, studiju programma Ekonomika 62. lpp., 12 att., 7 tab., izmantoti 32 literatūras avoti.
Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, nobeiguma un pielikuma.
Bakalaura darba mērķis, pamatojoties uz teorijas atziņām par reklāmu un tās pielietojumu uzņēmējdarbībā, analizēt reklāmas lomu mazos un vidēji lielos uzņēmumos, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmējdarbības reklāmas attīstību kā arī izstrādāt priekšlikumus reklāmas pilnveidošanai mazos un vidēji lielos uzņēmumos.
Lai šo mērķi sasniegtu, tiek izvirzīti uzdevumi:
1. apskatīt galvenos uzņēmējdarbības, proti, MVU produkcijas virzīšanas pasākumus tirgū;
2. veikt uzņēmējdarbības SVID analīzi;
3. atklāt trūkumus uzņēmējdarbības reklāmas darbībā;
4. reklāmas veida izmantošanas pamatošana;
5. Izdarīt secinājumus un sastādīt priekšlikumus.
Bakalaura darbā tiek izmantoti MVU dati par laika periodu no 2007.gada līdz 2010.gadam, kas autoram deva iespēju izpētīt arī MVU reklāmas attīstības pamatprincipus.
Par pētījuma avotiem izmantota vispārējā un speciālā literatūra, statistiskie dati, interneta resursi, Latvijas uzņēmējdarbību materiāli.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus un uzdevumus bakalaura darbā tika izmantotas vairākas socioloģisko pētījumu metodes:
Kvantitatīvā pētnieciskā metode (tiešās intervijas, aptaujas anketēšana, dokumentu analīze, literatūras avotu analīze, datu sintezēšana);
Kvalitatīvā pētnieciskā metode (intervēšana, telefoniskā aptauja, aptaujas datu salīdzināšana un analizēšana, aprakstošā metode).
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir šādi: darba izstrādes laikā veiktā izpēte apstiprina, ka pietiekošs finanšu nodrošinājums un pārdomāta labas reklāmas izvēle ir nozīmīgi faktori uzņēmējdarbības stāvokļa uzlabošanā un efektivitātes paaugstināšanā. |