Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Konkurētspējas paaugstināšana mazumtirdzniecības uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Increasing Competitiveness of a Retail Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec. Judīte Jakubāne |
Recenzents |
Dr.oec. Irina Voronova, Profesore |
Anotācija |
Diplomprojekta tēma ir „Konkurētspējas paaugstināšana mazumtirdzniecības uzņēmumā”. Darbam ir četras daļas.
Analītiskajā daļā tiek raksturots individuālais uzņēmums „Ada”, tā darbības veids, uzņēmuma vēsture un ģeogrāfiskais novietojums. Tiek apskatīti un analizēti uzņēmuma ikgadējie peļņas vai zaudējumu un apgrozījuma rādītāji. Tiek veikts uzņēmuma pārstāvētās nozares apskats. Daļas nobeigumā ir veikta uzņēmuma SVID analīze uz kuras pamata tiek noteikti trīs attīstības risinājuma varianti.
Aprēķinu daļā apskatīti trīs uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas un uzņēmuma attīstības virzienu varianti. Tiek veikti aprēķini uzņēmuma interneta veikala izveides izmaksām un provizoriskajiem ieņēmumiem. Tiek izpētīta iespēja uzņēmumā ieviest apģērbu apdrukas pakalpojumus un analizēts potenciālais ieguvums no jauna preču sortimenta ieviešanas uzņēmumā.
Tehnoloģiskajā daļā tiek piedāvāts veidot uzņēmuma vizītkartes tipa mājas lapu izmantojot programmu Microsoft Expression Web 4. Tiek veikt mājas lapas izstrāde un tās uzstādīšana.
Diplomprojekta nobeigumā sniegti secinājumi un doti priekšlikumi.
Diplomprojekts izstrādāts latviešu valodā un tā apjoms ir 77 lapas datorsalikumā. Tas ietver 31 attēlu, 31 tabulu, 20 literatūras avotus un elektroniskos resursus un 8 pielikumus uz 8 lapām. |
Atslēgas vārdi |
ADA konkuretspeja |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
ADA |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2015 16:37:20 |