Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Ceļa segas konstrukcijas aprēķina metožu analīze” |
Nosaukums angļu valodā |
“Analysis of Road Pavement Construction Calculation Methods” |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Zariņš |
Recenzents |
O.Koemecs |
Anotācija |
Maģistra darba tēma ir „Ceļa segas konstrukcijas aprēķina metožu analīze”.
Ceļu seguma kvalitāte Latvijā ir neapmierinošā stāvoklī. Bieži braucot pa autoceļiem redzami posmi ar sazarotiem plaisu tīkliem un asfaltbetona izveidojušām bedrēm. Esošie apstākļi padara autoceļa satiksmes norisi nekomfortablu un palielina negadījuma iestāšanos risku.
Maģistra darba teorētiskajā daļā veikta ceļa segas aprēķina metožu apraksts. Izstrādāts teorētisks standartu salīdzinājums.
Darba otrajā daļā veikti ceļa segas aprēķini izmantojot dažādas metodes. Ar iegūto rezultātu palīdzību iespējams savā starpā salīdzināt konstrukcijas nestspēju un stiprību. Tādēļ autors uzskata, ka padziļināti izpētot citu valsts pieredzi attiecīgajā jomā iespējams rast uzlabojumus Latvijas ceļu segas aprēķina metodikā.
Analītiskajā daļā piedāvāts risinājums Nestingas ceļa segas projektēšanas metodikas uzlabošanai. Maģistra darba mērķis ir pārliecināties, ka metode ar kuras Latvijas projektētāji aprēķina ceļa konstrukcijas sniedz kvalitatīvus un precīzus rezultātus, lai netiktu izbūvēti ceļi ar pārāk maziem konstruktīvo kārtu biezumiem, kas izraisītu ceļa kalpotspējas zudumu.
Darbā kopumā ir 103 lapaspuses. Darbā ir 18 attēli, kā arī 55 tabulas. Izmantoti 13 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
CEĻA SEGAS KONSTRUKCIJAS APRĒĶINA METOŽU ANALĪZE |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis of Road Pavement Construction Calculation Methods |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2015 09:24:55 |