Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Vairumtirdzniecības uzņēmuma klientu piesaistīšanas projekts" |
Nosaukums angļu valodā |
"Wholesale Business Client Acquisition Project" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Lāsma Kandere
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: RTU docente, Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: „Vairumtirdzniecības uzņēmuma klientu piesaistīšanas projekts”
Bakalaura darba apjoms: 88 lpp., 26 tabulas un 54 attēli, 14 pielikumi.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: uzņēmuma bilances, uzņēmuma iekšējā informācijas sistēma CIS, uzņēmuma materiāli, korporatīvais tirgus izsekošanas novērošanas excel MTP, zīmola un produktu brošūras un katalogi, interneta resursi, tai skaitā tieši kontakti ar potenciāliem sadarbības partneriem.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izstrādātas iespējas Bft produktu un zīmola atpazīstamības palielināšanai, tirgus daļas attīstības iespējas, kā arī iespējas jaunu produktu virzīšanai tirgū, izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kandere L. Vairumtirdzniecības uzņēmuma klientu piesaistīšanas projekts: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga, 2015. – 88 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Vairumtirdzniecības uzņēmuma klientu piesaistīšanas projekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Wholesale Business Client Acquisition Project |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
21.05.2015 08:55:41 |