Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Pakalpojumu virzīšana tirgū” |
Nosaukums angļu valodā |
„Promotion of services into the market” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec., prof. I.Geipele |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma: Pakalpojumu virzīšana tirgū
Darba autore: Laimdota Kalsere
Darba zinātniskā vadītāja: Mg. oec., lekt Ieva Andersone
Darba apjoms: 50 lpp., 7 tabulas, 6 attēli, 24 izmantotās literatūras vienības.
Darba mērķis ir izveidot reklāmas kampaņu SIA Graphic.lv interaktīvā kataloga, foto pakalpojumu un interneta mājaslapu pakalpojumu virzīšanai tirgū.
Darba uzdevumi ir: teorētiskās bāzes izpēte, uzņēmuma darbības un pakalpojumu apraksta izveidošana, tirgus segmenta noteikšana, reklāmas kampaņas izveidošana pakalpojumu virzīšanai tirgū, kā arī izmaksu aprēķināšana un kalendārā plāna izveidošana.
Darbs sastāv no divām daļām. Analītiskajā daļā ir aplūkoti literatūras un statistikas materiāli, kas sniedz ieskatu teroristiskajai bāzei un pakalpojumu virzīšanai tirgū. Aprēķinu daļā tiek aprakstīts uzņēmuma darbības veids un pakalpojumi, noteikts segments un izveidota reklāmas kampaņas Dizains no sirds plāns pakalpojumu virzīšanai tirgū. |
Atslēgas vārdi |
pakalpojumi, virzīšana tirgū, mārketings, reklāma, sabiedrisktās attiecības, reklāmas kampaņa |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Services, promotion into the market, marketing, adverb, public relation, adverb campaign |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2011 00:07:38 |