Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums „Pakalpojumu virzīšana tirgū”
Nosaukums angļu valodā „Promotion of services into the market”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Mg.oec., lekt. I.Andersone
Recenzents Dr.oec., prof. I.Geipele
Anotācija Bakalaura darba tēma: Pakalpojumu virzīšana tirgū Darba autore: Laimdota Kalsere Darba zinātniskā vadītāja: Mg. oec., lekt Ieva Andersone Darba apjoms: 50 lpp., 7 tabulas, 6 attēli, 24 izmantotās literatūras vienības. Darba mērķis ir izveidot reklāmas kampaņu SIA Graphic.lv interaktīvā kataloga, foto pakalpojumu un interneta mājaslapu pakalpojumu virzīšanai tirgū. Darba uzdevumi ir: teorētiskās bāzes izpēte, uzņēmuma darbības un pakalpojumu apraksta izveidošana, tirgus segmenta noteikšana, reklāmas kampaņas izveidošana pakalpojumu virzīšanai tirgū, kā arī izmaksu aprēķināšana un kalendārā plāna izveidošana. Darbs sastāv no divām daļām. Analītiskajā daļā ir aplūkoti literatūras un statistikas materiāli, kas sniedz ieskatu teroristiskajai bāzei un pakalpojumu virzīšanai tirgū. Aprēķinu daļā tiek aprakstīts uzņēmuma darbības veids un pakalpojumi, noteikts segments un izveidota reklāmas kampaņas Dizains no sirds plāns pakalpojumu virzīšanai tirgū.
Atslēgas vārdi pakalpojumi, virzīšana tirgū, mārketings, reklāma, sabiedrisktās attiecības, reklāmas kampaņa
Atslēgas vārdi angļu valodā Services, promotion into the market, marketing, adverb, public relation, adverb campaign
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2011 00:07:38