Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transporta sistēmu inženierija |
Nosaukums |
Dzelzceļa kravu frontes modelēšana |
Nosaukums angļu valodā |
Modelling of Railway Cargo Front. |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Vladislavs Ņesterovskis |
Recenzents |
Kristīne Carjova |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba ar projekta daļu tēma – dzelzceļa kravu frontes modelēšana. Darba galvenie uzdevumi – modelēt kravas vietu iekraušanas un izkraušanas procesu veikšanai, kas būtu piemērota bakalaura darbā apskatītajai kravai. Izpētīt terminālu, kravas pagalmu veidus un kravas specifiku. Noskaidrot, kādi mehanizācijas līdzekļi veiks kravas vietas apkalpošanu, un, ņemot vērā izvēlēto kravas veidu, kāds kravas pagalma veids būtu vispiemērotākais.
Bakalaura darba pirmajā daļā apskatīta pamatinformācija par uzņēmumu SIA „LDz Cargo” un „LDz Cargo Ventspils reģionālais centrs” apkalpoto staciju tehniskais raksturojums. Apskatīti uzņēmuma pārvadāto kravu veidi un to procentuālais apjoms.
Otrajā darba daļā izpētīti kravu veidi un to transportēšana, iekļauts konkrētas pārvešanai izvēlētās kravas apraksts un tās īpašības, klasificēti kravas objekti un ritošā sastāva apkalpošanai nepieciešamā tehnika.
Trešajā daļā izpētīti mehanizācijas līdzekļi pilnvērtīga kravas darba nodrošināšanai, to jauda un veiktspēja. Šajā daļā iekļauts arī gada kravas plūsmas aprēķins, noliktavu telpu lineārie parametri un mehanizācijas līdzekļu skaits.
Dota bakalaura darba apjoms ir 63 lappuses, 24 attēli, 12 tabulas, 11 formulas, 37 literatūras avoti un 3 rāsējumi. |
Atslēgas vārdi |
Dzelzceļš , kravu fronte , modelēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Railway , cargo front , modelling |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.05.2015 14:00:09 |