Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
„Ārvalstu tirgu apguves modelis smaržu un kosmētisko līdzekļu ražošanas uzņēmumiem” |
Nosaukums angļu valodā |
“Model of Entry into International Markets for Companies Manufacturing Perfumes and Cosmetics” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
V. Ozoliņa |
Recenzents |
Doc. I.Pucens |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Diplomdarba autore Jūlija Jekimova izstrādāja darbu, kura temats ir „Ārvalstu tirgu apguves modelis smaržu un kosmētisko līdzekļu ražošanas uzņēmumiem”.
Diplomdarba mērķis ir izvērtēt un izvēlēties ārvalstu tirgus apguves modeli mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kas darbojas smaržu un kosmētisko līdzekļu ražošanas nozarē, ārvalstu tirgu apguvei.
Diplomdarba pirmajā daļā tiek aplūkoti ārvalstu tirgu apguves biznesa un tirdzniecības veidi. Tāpat tiek raksturotas populārākās ārvalstu tirgus apguves metodes un ārvalstu tirgus apguves plāns. Secinājumā tiek izvirzīts teorētiski piemērotākais ārvalstu tirgu apguves modelis smaržu un kosmētisko līdzekļu ražošanas uzņēmumiem.
Otrajā daļā tiek analizēts pasaules smaržu un kosmētisko līdzekļu tirgus un tā attīstības tendences. Secinājumā tiek izvirzīta viena valsts no prioritārā reģiona – Austrālija. Tiek analizētas starptautiskās attiecības Latvijā. Tāpat tiek analizēta Latvijas un Austrālijas ārējā tirdzniecība smaržu un kosmētisko līdzekļu nozarē, tai skaitā, Latvijas uzņēmumu eksporta pieredze Austrālijas tirgū.
Trešajā daļā tiek raksturots Austrālijas tirgus, konkurence un tendences. Tāpat tiek pētīts viens smaržu un kosmētisko līdzekļu uzņēmums un tiek veikta uzņēmuma SVID analīze un eksportspēju novērtējums. Lai izvēlētos piemērotu ārvalstu tirgus apguves modeli, tiek veikta izmaksu kalkulācija. Iegūtie dati tiek analizēti, kuru rezultātā tiek iegūti secinājumi un priekšlikumi.
Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 65 lappuses. Tajā ir iekļauti 11 attēli, 9 tabulas un 5 pielikumi uz 6 lpp. Darbā izmantotas 47 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
Austrālijas tirgus, smaržu un kosmētisko līdzekļu ražošana, ārvalstu tirgu apguves modelis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Australian market, perfumes and cosmetics manufacturing companies, entry model into international markets |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2015 07:36:36 |