Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
„Piegādes procesa pilnveidošana kurjerpasta uzņēmumu klientiem Latvijā” |
Nosaukums angļu valodā |
“Opportunities for Improvement of Delivery for Clients of Express Delivery Companies in Latvia” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
J. Kuškins |
Recenzents |
SIA "DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs A.Gilis |
Anotācija |
Diplomprojektu „Piegādes procesa pilnveidošana kurjerpasta uzņēmumu klientiem Latvijā” izstrādāja Pauls Zukuls, zinātniskais vadītājs lektors, Mg. oec. Jānis Kuškins. Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt iespējamos piegādes procesa pilnveidošanas risinājumus kurjerpasta uzņēmumu klientiem Latvijā. Izvirzītā mērķa sasniegšanai 1. nodaļā tiek analizēta kurjerpasta nozare, tā sniegto pakalpojumu normatīvais regulējums, kā arī kurjerpasta uzņēmumu pakalpojumu veidu raksturojums. Diplomprojekta 2. nodaļā tiek veikta kurjerpasta uzņēmuma darbības analīze, kas ietver starptautiska kurjerpasta uzņēmuma vispārīgu aprakstu, arī tā darbības vides analīzi. Tiek detalizēti aprakstīts un analizēts sūtījumu piegādes un pieņemšanas process kurjerpasta uzņēmumā. Savukārt 3. diplomprojekta nodaļā tiek rasti risinājumi sūtījumu piegādē un pieņemšanā no klientiem Latvijā, samazinot pakalpojuma izmaksas, tādējādi palielinot piegādāto sūtījumu īpatsvaru, kā arī uzlabojot piegādes un pieņemšanas kvalitāti. Diplomprojekta apjoms ir 70 lpp., tajā ietvertas 13 tabulas, 11 attēli, kā arī 34 bibliogrāfiskie avoti. |
Atslēgas vārdi |
kurjerpasts, piegāde, nepiegādātie sūtījumi, sūtījumu pieņemšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
express mail, delivery, undelivered consignments, collection of shipments |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.05.2015 11:13:59 |