Anotācija |
ABSTRACT
Maģistra darbs “Stratēģiskā Attīstība Uzņēmuma Machinery SIA Baltijas Pēcpārdošanas Departamentā” mērķis ir sastādīt nākoša perioda 2015-17 stratēģiskais plāns, lai veicināt turpmākas darbības pēcpārdošanas departamenta attīstībā.
Uzņēmums ”Machinery SIA” ir viens no vadošām smago tehnikas tirgošanas nozarē Baltijā un Somijā. Tas pārstāv vairākus smago tehniku ražotāju zīmolus, kurus Eiropā ir labi atpazīstamas. Smagā tehnika ir lauksaimniecības, celtniecības, meža apstrādes un komunālā segmentos.
Uzņēmums ir saistīts ar pārdošanu, un ar pēcpārdošanas nodarbībām, kuras ir abpusēji saistoši. Abas aktivitātes veicina savu darbību un tāpēc lai tehniku pārdot ir jābūt atbilstoša pēcpārdošanas kompetence uzņēmumā.
Pēcpārdošanas ir sastādīta no rezerves daļu tirdzniecības un Servisa pakalpojumiem uz vietas visos Baltijas ”Machinery Oy” centros, gan arī mobilā režīmā.
Maģistra darbā tiek apskatīti ārējās vides faktori; politiskie, ekonomiskie, tehnoloģiskie un globāli faktori. Pēc tam tiek veikta industrijas analīzi izmantojot Portera Piecu Spēku teoriju.
Uzņēmuma iekšējā analīze tiek veikta ņemot vērā finanšu datus, kā arī vīzija, misija un vērtības kas aizstāv uzņēmuma kompetences.
Turpmākā stratēģija pēcpārdošanas departamentam balstās uz rezerves daļu, un servisa pārdošanas apjomu saglabāšanu esošā līmenī izmantojot iekšējās kompetences kā, piemēram, Informācijas Tehnoloģijas sistēmu uzlabojumiem, e-komercija, centrālās noliktavas optimizācijas iespējas, dažādu iekšēju projektu veicināšanu un labas vadības prasmes departamenta vadībā. Tiek sastādīts stratēģisko projektu plāns uz trīs gadiem kur tiek uzrādīts laikus un nepieciešamus resursus.
Citas teorijas kā PESTLE un SWOT analīzes tiek izmantotas stratēģijas plānošanai.
Darbā atrodas 6 tabulas, 4 grafiskie attēli, kā arī 4 pielikumi.
Maģistra darbs ir rakstīts Angļu valodā. |