Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Tiltu deformācijas šuvju veiktspējas izpēte” |
Nosaukums angļu valodā |
"Study on the Performance of Bridge Expansion Joints" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Paeglītis |
Recenzents |
V.Straupe |
Anotācija |
Maģistra darba tēma ir „Tiltu deformācijas šuvju veiktspējas izpēte”. Darba mērķis - noskaidrot, kādi ir galvenie cēloņi tam, kāpēc deformācijas šuvju tehniskais stāvoklis priekšlaicīgi pasliktinās, un izstrādāt priekšlikumus, kā to novērst, lai paildzinātu darba mūžu šuvēm uz Latvijas tiltiem un satiksmes pārvadiem.
Maģistra darba 1. nodaļā, kas ir ievads, ir pamatota šīs tēmas aktualitāte un izvirzīti darba mērķi un uzdevumi. 2. nodaļā tiek apskatīti deformācijas šuvju tipi un to konstruktīvā uzbūve, to sistematizācija, uzskaitītas deformācijas šuvju funkcijas un uzdevumi, aprakstīta pārvietojumu noteikšana un apskatīti raksturīgākie defekti deformācijas šuvju tipiem. 3. nodaļā ir apskatīti risinājumi, kā pagarināt deformācijas šuvju kalpošanas laiku. 4. nodaļā ir parādīti piemēri deformācijas šuvju projektēšanai. 5. nodaļa ir pētnieciskā daļa, kurā tiek atspoguļoti iegūtie rezultāti no patstāvīgi veiktās tiltu apsekošanas un inspekciju atskaitēm. 6. nodaļā ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi par apskatīto tēmu.
Maģistra darba kopējais apjoms ir 136 A4 formāta lapaspuses. Darbā ir iekļauti 259 attēli un 57 tabulas. Izmantotās literatūras saraksts sastāv no 9 avotiem. Pielikumu darbā nav. |
Atslēgas vārdi |
Tiltu deformācijas šuvju veiktspējas izpēte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Study on the Performance of Bridge Expansion Joints |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.05.2015 13:39:45 |