Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
Pētījums par perspektīvām biodegvielas un sintētisko degvielu aviācijā |
Nosaukums angļu valodā |
Study on Prospects for Biofuels and Synthetic Fuels in Aviation |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šestakovs |
Recenzents |
M.Šlihta |
Anotācija |
Darbā Sniedz analīzi par priekšrocībām un trūkumiem,šo degvielu un iespēju tos iz mantot gaisa transportā. Ir pierādīts, ka organiskais degviela var iz mantot dzinēju bez iz maiņām. Savā pieteikumā samazinasiltumnīc efekta gāzu emisijas. Ir liela sies pējassavasažošana. Tomērražošanaaugu materiāla,tas ir dārgi zemes. Per spektīvair iz mantotāj. Sintētiska reaktīvo dzinēju degviela svar ražot no oglēm, dabasgāzi vaicitasizejvielas, izmantojot Fišera-Tropsch (FT) procesu. Sintētiskā deg vairogviendienīte ādu pašu sniegumu kā reaktīvo degvielu. Tajā pašā laikā, sintētisko deg vielas process prasa daudz enerģija sun rada augstu emisiju oglekļa atmosfērā.
Darbā dod datu analīzi par tehnoloģisko iz strādā iz mantošanai bio un sintētisko degvielu aviācijā un publicēto testu dati par dažāda Valida parātu, izmantojot šos degvielas veidus Maģistra darbs. |
Atslēgas vārdi |
Biodegvielas, Sintētiskā degviela, Aircraft dizains, sertifikācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Bio Fuel, Synthetic fuel, Aircraft design, Certification |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.02.2015 14:30:31 |