Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa elektrosistēmas |
Nosaukums |
SCB un sakaru ierīču elektrobarošanas sistēmu modernizācija iecirkni Rēzekne- Kārsava ( st.Mežvidi) |
Nosaukums angļu valodā |
Modernization of railway automation and communication equipment power supply systems at Rezekne- Karsava section (Mezvidi st.) |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Dr.sc.ing., Mareks Mezītis |
Recenzents |
a/s „Latvijas Dzelzceļš" Signalizācijas un sakaru distances vadītāja vietnieks ekspluatāc. jautājumos Aleksejs Bobeško |
Anotācija |
Darbā tiek apskatīts morāli un fiziski novecojušā ievades – sadales paneļa PVR-40 nomaiņas uz komutācijas ievadierīci KVU-04F principi iecirkņa Rēzekne – Kārsava stacijā Mežvidi. Ir izstrādātas un ieviestas darbā shēmas:
• transformatora Om sekundārā tinuma ar vienu iezemētu vadu uz I fīdera ieslēgšanas shēma;
• esošo EC ierīču sasaistes shēmas ar KVU-04F un DGA automātiku;
• visu barošanas avotu atslēgšanas no SCB un sakaru ierīcēm ugunsgrēka gadījumā shēmas u.c.;
• barošanas avotu (I un II fīdera, DGA, akumulatoru baterijas) atslēgšanas shēmas ķēdes veseluma kontroles shēma;
• akumulatoru baterijas ieslēgta automātiskā slēdža stāvokļa kontroles shēma;
Izstrādātās shēmas var tikt izmantotas nomainot PVR-40 uz KVU-04F iecirkņu Rēzekne – Kārsava un Rēzekne – Zilupe stacijās.
Darbā ir 59 lapas, 5 tabulas un 23 attēli. |
Atslēgas vārdi |
dzelzceļš, elektrobarošanas sistēmas modernizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
railway, modernization of power supply system |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.01.2015 09:50:54 |