Anotācija |
ABSTRACT (in Latvian)
Maģistra darba tēma ir „ Izdevniecības Santa attīstības plāns”.
Darbs balstīts uz industrijas un uzņēmuma esošās situācijas un tirgus tendenču analīzi, ar mērķi parādīt izdevniecības turpmākās darbības virzienus un attīstības perspektīvas mainīgajā mediju vidē. Darba izstrādes gaitā tiek analizēta vide, kurā uzņēmums veic savu uzņēmējdarbību. Tā kā uzņēmums savu pamatdarbību veic Latvijā, tiek ņemta vērā gan Latvijas ekonomiskā un demogrāfiskā situācija pēc krīzes periodā, kas tiešā veidā ietekmē uzņēmuma darbību, galvenokārt negatīvi ietekmējot tieši reklāmas tirgu un žurnālu, kas ir izdevniecības Santa pamatdarbībā, pārdošanas rādītājos. Tiek sniegts ieskats arī Baltijas un pasaules mediju vides attīstības tendencēs, tā kā vispārējās globalizācijas rezultātā starptautiskā prakse aizvien vairāk ietekmē vietējo tirgus vidi.
Lai izvērtētu Uzņēmuma lomu industrijā, tiek izvērtēti tuvākie Santas konkurenti, to ietekme, kā arī tirgus un auditorijas daļa. Darba gaitā tiek izvērtētas izdevniecības Santa raksturīgās kompetences, iespējas, organizācijas struktūra, konkurences priekšrocības, rentabilitāte un produktu grozs. Autori darbā apskatījuši arī Uzņēmuma centienus ieviest jauninājumus un integrēties interneta vidē. Analīzes rezultātā iegūtie secinājumi tiek izmantoti, lai definētu uzņēmuma turpmāko stratēģiju esošos tirgus un konkurences apstākļos. Darbā izmantotie informācijas avoti ir stratēģijas un marketinga teorija, uzņēmuma iekšējā informācija un pieejamie dati, uzņēmuma mājas lapa, pētījumi par industriju, publiskas datu bāzes, publikācijas, pēdējie industrijas ziņojumi un piemēri. Darbā iekļautas .... tabulas, .... grafiki un .... pielikumi. Maģistra darba valoda – angļu. |