Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Nekustamā īpašuma pārvaldība |
Nosaukums |
Apsaimniekošanas uzņēmuma „ AB” tirgvedības stratēģiskā virziena izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing strategy direction development at the real estate management company „AB” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
MBA Silvija Rēvele |
Recenzents |
Mg.oec .A.Rebāne |
Anotācija |
Šajā darbā, ņemot vērā uzņēmumu tirgvedības stratēģiju teorijas pamatprincipus, ir veikta nekustamā īpašuma apsaimniekošanas tirgus analīze un izvirzīti priekšlikumi konkrēta uzņēmuma turpmākai attīstībai. Kopējā tirgus un konkrētā uzņēmuma analīze ir veikta pēc vairākiem kritērijiem - gan novērtējot ekonomisko situāciju valstī, gan nozares attīstības tendences, gan iedzīvotāju maksātspēju un konkrētā uzņēmuma struktūras, tehniskā nodrošinājuma un finanšu stāvokli.
Izvēloties uzņēmuma tirgvedības stratēģiju, ņemtas vērā nekustamā īpašuma apsaimniekošanas tirgus tendences. Rīgas iedzīvotāju vecuma sadalījums un mājsaimniecības izdevumu sastāvs vidēji uz vienu ģimenes locekli mēnesī.
Diplomprojekta mērķis ir:
Analizēt nekustamā īpašuma apsaimniekošanas uzņēmuma AB darbību un izstrādāt stratēģijas virzienu.
Diplomprojekta uzdevumi mērķa sasniegšanai:
1) Iepazīties ar teorētiskām nostādnēm par uzņēmuma stratēģijas vadīšanas plānu;
2) Veikt nekustamā īpašuma tirgus analīzi;
3)Sniegt uzņēmuma AB iekšējās un ārējas vides raksturojumus un analīzi;
4)Veikt klientu aptauju;
5)Uzņēmumam AB izstrādāt stratēģijas virzienu un definēt mērķus.
Diplomprojektā pirmajā daļā ir analizēta ekonomiskā situācija valstī un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas industrijas tendences. Balstoties uz uzņēmumu tirgvedības stratēģiju teoriju vairākām versijām, izskatīti to noteikšanas veidi un izmantotie modeļi.
Diplomprojektā otrajā daļā veikta uzņēmuma AB iekšējās vides analīze.
Diplomprojektā trešajā daļā ir veikta uzņēmuma AB tirgus pozīciju novērtēšana pēc trīs dažādām metodēm un tām atbilstošas stratēģijas izvēle.
Darbā izvirzītos secinājumus un priekšlikumus savā komercdarbībā var izmantot uzņēmumi, kas darbojas nekustamā īpašuma apsaimniekošanas nozarē.
Diplomprojekts sastāv no 75 lapaspusēm, 16 attēliem un 5 tabulām. |
Atslēgas vārdi |
Stratēģijas izstrāde, apsaimniekošanas uzņēmums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Strategy development, management company |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2011 10:53:38 |