Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Latvijas sporta federāciju starptautiskā mārketinga pasākumu vadīšana" |
Nosaukums angļu valodā |
"International Marketing Mix Management of the Latvian Sports Federations" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Doc. Ivars Pucens |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbu ir izstrādājusi Oksana Mironceva. Maģistra darba nosaukums ir „Latvijas sporta federāciju starptautiskā mārketinga pasākumu vadīšana".
Darba saturs izklāstīts trijās nodaļās.
Pirmajā nodaļā tika analizēts sporta mārketinga jēdziens un ar to saistītie pasākumi.
Otrajā nodaļā ir veikta situācijas analīze sporta federācijās un mārketinga pasākumu tirgū Latvijā.
Trešajā nodaļā analizēta Latvijas sporta federāciju efektīva mārketinga procesa organizēšana, un aprēķinātas ar to saistītās izmaksas.
Saturs izklāstīts 85 lappusēs, kur izvietotas arī 17 tabulas un 27 attēlus.
Bibliogrāfiska saraksta vienību skaits ir 41. Darbam ir 2 pielikumi uz 4
lpp.. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, sporta mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, sport marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.04.2011 17:36:10 |