Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
„Mārketinga pasākumu plānošana mēbeļu ražošanas uzņēmumā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Planning of marketing mix activities in a furniture company” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt.I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
Bakalaura darbā "Mārketinga pasākumu plānošana mēbeļu ražošanas uzņēmumā" pētīta mēbeļu ražošanas uzņēmuma SIA Daiļrade Koks realizētā mārketinga politika saistībā ar produkcijas apgrozījuma samazināšanos Latvijas vietējā tirgū un analizēti izmantotie noieta veicināšanas pasākumi- reklāma un produktu noieta stimulēšana.
Pētījuma gaitā darba autors secina, ka uzņēmums nav izmantojis visas reklāmas un produktu noieta stimulēšanas iespējas, nav veicis pietiekošus pētījumus pastāvošās tirgus situācijas izpētei un mārketinga pasākumu plānošanā vadījies pēc iepriekšējo gadu izveidotiem stereotipiem, izvairoties no mārketinga komunikāciju kanālu un izvēlēto mēdiju dažādošanas un maiņas. Autors, plānojot mārketinga pasākumus, par mērķi izvirza- panākt vietējā tirgus noieta pieaugumu.
Darba autors pētījuma rezultātā iesaka izveidot jaunus reklāmas vēstījumus divās valodās- latviešu un krievu, izmantot citus mēdijus un komunikācijas kanālus, informēt pircējus par cenu atlaidēm un regulāri pēc realizētiem mārketinga pasākumiem, analizēt to atdevi.
Darbs sastāv no divām daļām. Pirmā daļā apkopota mārketinga plānošanas procesa, reklāmu un mārketinga komunikāciju izmantošanas teorētiskā bāze. Otrā daļā pētīta SIA Daiļrade Koks uzbūve, darbības mērķi un virzieni, salīdzinot ar konkurentiem, analizēti veiktie reklāmas pasākumi, apkopots aptaujāto respondentu viedoklis par šiem jautājumiem. Nobeigumā izveidots mārketinga pasākumu plāns 2012.gadam vietējā tirgus noieta stimulēšanai.
Darbs izklāstīts 60 lappusēs, tajā iekļauti 13 attēli un 10 tabulas. Darbā izmantots 31 literatūras avots un nobeigumā pievienoti 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga plānošana, reklāma, veicināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing planning, advertising, promotion |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2011 22:36:39 |