Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Preču virzīšana tirgū mazumtirdzniecības uzņēmumā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Product promotion into market in a retail company” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. R.Greitāne |
Anotācija |
Ikviena mūsdienīga uzņēmuma mērķis ir ienākumu maksimizācija, un lai sasniegtu šo mērķi ir nepieciešams izstrādāt stratēģiju preču virzīšanai tirgū.
Darbs sastāv no analītiskās apskata daļas, kurā ir apskatīta virzīšanas būtība un nozīme, virzīšanas veidi un virzīšanas pasākumu plānošanas process, kā arī no pētījumu un aprēķinu daļas, kurā iekļauts uzņēmuma raksturojums, nozares analīze, konkurences analīze, general electric modelis, uzņēmuma SVID analīze un preču virzīšana tirgū ar e-marketinga palīdzību.
Tika novērtēts reklāmas līdzekļu un e-mārketinga efektivitāte un iegūtie rezultāti liecina, ka e-tirdzniecības rentabilitāte ir daudzkārt lielāka par reklāmas kampaņu internetā, bet jāņem vērā, ka šī reklāmas kampaņa ir nepieciešama, lai popularizētu e-tirdzniecību elektroniskajā vidē, tātad šīs aktivitātes papildina viena otru.
Izstrādātā darba apjoms ir 59 lappuses, tika izmantoti 17 informācijas avoti, iekļauti 15 attēli un 19 tabulas, autors Rolands Ivdra. |
Atslēgas vārdi |
Preču virzīšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Product promotion into market |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2011 16:07:06 |