Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana |
Nosaukums |
Konkurētspējas paaugstināšanas iespējas komercobjektu pārvaldīšanā |
Nosaukums angļu valodā |
The opportunities to increase competitiveness in the management of commercial object |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Tatjana Tambovceva |
Recenzents |
Aivars Jurjāns |
Anotācija |
Darba autors: Anna Bro
Darba temats: Konkurētspējas paaugstināšanas iespējas komercobjektu pārvaldīšanā
Darba veids: Maģistra darbs
Studiju programma: Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas institūts
Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas un vadīšanas katedra
Darba zinātniskais vadītājs:
Darba apjoms: 96. lappuses, 7 tabulas, 27 attēli, 65 izmantotās literatūras avoti.
Atslēgas vārdi: komercobjekti, viesnīcas klienti, konkurenti, aptauja, mārketinga darbība, energoefektivitāte
Pētījuma mērķis: Izstrādāt pasākumu plānu SIA Stamina Hospitality Services viesnīcas Annabella konkurētspējas paaugstināšanai izmantojot ēkas energoefektivitātes uzlabošanu un atbilstošas mārketinga stratēģijas realizācija.
Darba saturs: kopumā tiek veidots no trim daļām. Pirmā daļā aprakstīta teorija par pasaules tūrisma attīstības tendencēm un Latvijas vietu globālajos procesos. Otrajā daļā veikta mārketinga analīze pakalpojumu sfērā, aprakstot tā rezultātus, vērtējot tos no nelielas viesnīcas skatupunkta. Trešajā daļā tiek analizētas viesnīcas iespējas, izmantojot praktiskus piemērus energoefektivitātes paaugstināšanā un izstrādāts rīcības plāns.
Pētījuma metodes: literatūras avoti, statistikas datu analīze, aptaujas.
Darba rezultāti: Noskaidroti iespējamie veidi viesnīcas darbības konkurētspējas paaugstināšanai balstoties uz ēkas energoefektivitātes uzlabošanu un mārketinga aktivitātēm.
Darba izmantojamība: Maģistra darbā iegūtos rezultātus var izmantot uzņēmuma Stamina Hospitality Services viesnīcas Annabella vadība, kā arī studenti un citi interesenti. |
Atslēgas vārdi |
Viesnīca, mārketings, energoefektivitāte, rīcības plāns |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
The hotel, marketing, energy efficiency action plan |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.06.2014 13:59:18 |