Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums "Šķeldas padeves mehānismu analīze A/S RĪGAS SILTUMS koģenerācijas stacijā Ziepniekkalns"
Nosaukums angļu valodā "Analysis of Wpodchip Feeder Mechanisms at A/S RĪGAS SILTUMS cogeneration station Ziepniekkalns"
Struktūrvienība 25600 Mehānikas un mašīnbūves institūts
Darba vadītājs Jānis Vība
Recenzents asociētais profesors Vitālijs Beresņevičs
Anotācija Darbs veidots kā nobeiguma darbs maģistra akadēmiskajām studijām RTU Mehānikas institūta Transporta un mašīnzinību fakultātē. Maģistra darbā darba autors pievērsis uzmanību koģenerācijas stacijas „Ziepniekkalns” kurināmā padeves sistēmai, kas sastāv no vairākām atšķirīgām iekārtām. Praktiskajā daļā ar matemātiskās datorprogrammas MathCad palīdzību tika analizētas vairākas kurināmā padeves sistēmas iekārtas. Darba ietvaros tika veikta šķeldas miera, slīdes un rites berzes koeficienta noteikšana. Darba autors veica arī ekonomiskos aprēķinus, kuru rezultātā tika noskaidrots aptuvenais atmaksāšanās laiks uzstādītajām šķeldas padeves iekārtām koģenerācijas stacijā „Ziepniekkalns”. Šī maģistra darba autors ir Rīgas Tehniskās universitātes Transporta un Mašīnzinību fakultātes Mehānikas institūta Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve programmas students Jēkabs Linde. Darbs sastāv no ievada, galvenajām sadaļām, secinājumiem un izmantotās literatūras. Darbā: 64 lpp. teksts, 42 attēli, 12 tabulas, 3 pielikumi un 26 nosaukumu informācijas avoti.
Atslēgas vārdi koģenerācija, kurināmā padeves sistēma, kurināmā padeves mehānismi
Atslēgas vārdi angļu valodā cogeneration, fuel feeding system, fuel feeding mechanisms
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2014 14:50:11