Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
"Jaunu produktu ieviešanas politika Latvijas tirgū krīzes apstākļos" |
Nosaukums angļu valodā |
"Policy of launching new products in the Latvian market under crisis conditions" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Prof. E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darba pētījuma objekts ir jauni produkti. Pētījuma priekšmets ir jaunu produktu ieviešanas politika Latvijas tirgū ekonomiskās krīzes apstākļos.
Maģistra darba hipotēze - ekonomiskās krīzes apstākļos pieaug pieprasījums pēc maksātspējas uzlabošanas produktiem.
Maģistra darba mērķi ir noteikt produktu veidus, kas ir pastiprināti pieprasīti ekonomiskās krīzes apstākļos Latvijā, un izstrādāt jaunu produktu ieviešanas politiku.
Maģistra mērķa sasniegšanai ir izvirzīti šādi uzdevumi:
• |
Atslēgas vārdi |
jauni produkti; jaunu produktu ieviešanas politika; standarta un maksātspējas uzlabošanas produkti |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
launching policy of new products;standart products; products improving the purchasing power |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2010 17:23:57 |