Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Ekonomika
Nosaukums "Jaunu produktu ieviešanas politika Latvijas tirgū krīzes apstākļos"
Nosaukums angļu valodā "Policy of launching new products in the Latvian market under crisis conditions"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Prof. E.Gaile-Sarkane
Recenzents
Anotācija Maģistra darba pētījuma objekts ir jauni produkti. Pētījuma priekšmets ir jaunu produktu ieviešanas politika Latvijas tirgū ekonomiskās krīzes apstākļos. Maģistra darba hipotēze - ekonomiskās krīzes apstākļos pieaug pieprasījums pēc maksātspējas uzlabošanas produktiem. Maģistra darba mērķi ir noteikt produktu veidus, kas ir pastiprināti pieprasīti ekonomiskās krīzes apstākļos Latvijā, un izstrādāt jaunu produktu ieviešanas politiku. Maģistra mērķa sasniegšanai ir izvirzīti šādi uzdevumi: •
Atslēgas vārdi jauni produkti; jaunu produktu ieviešanas politika; standarta un maksātspējas uzlabošanas produkti
Atslēgas vārdi angļu valodā launching policy of new products;standart products; products improving the purchasing power
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2010 17:23:57