Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Bīstamo ceļa posmu noteikšana, analīze un tālāka rīcība” („Parka ielas rekonstrukcija posmā no Liepājas ielas līdz Lapegļu ielai Kuldīgā”) |
Nosaukums angļu valodā |
„Analysis, Determination and Futher Action of Dangerous Road Sections” („Reconstruction of Parka Street Section from Liepajas Street to Lapeglu Street in Kuldiga”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Inž. Z.Lazda |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs Bīstamo posmu noteikšana, analīze un tālākā rīcība (ar inženierprojektu Parka ielas rekonstrukcija posmā no Liepājas ielas līdz Lapegļu ielai Kuldīgā) sastāv no divām daļām no bakalaura daļas un no inženierprojekta daļas.
Bakalaura darbā tika apskatītas autoceļu bīstamo posmu noteikšanas metodika un izvēlēta atbildošākā un aktuālākā metodika, lai veiktu bīstamo posmu analīzi uz diviem valsts galvenajiem autoceļiem.
Bakalaura darbā uz valsts galvenā autoceļa A1 Rīga (Baltezers) Igaunijas robeža (Ainaži) un A9 Rīga Liepāja tika noteikti visi bīstamie posmi, par pamatu ņemot ceļu satiksmes negadījumu (turpmāk tekstā CSNg) statistikas datus par 2008. 2010. gadiem. Atrastajiem bīstamajiem posmiem tika veikta ceļu satiksmes negadījumu analīze, kā arī dotas rekomendācijas tālākai rīcībai.
Inženierprojektā "Parka ielas rekonstrukcija posmā no Liepājas ielas līdz Lapegļu ielai, Kuldīgā" izstrādāta Kuldīgas pilsētas Parka ielas rekonstrukcija posmā no Liepājas ielas līdz Lapegļu ielai.
Rekonstrukcijas būvprojekta mērķis ir uzlabot ceļu satiksmes drošību un braukšanas kvalitāti šajā posmā. Būvprojekta risinājums paredz NP7.5 normālprofila pielietošanu, stāvvietas izveidi un satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu uzstādīšanu atbilstoši Latvijas Valsts standarta prasībām.
Kopējais rekonstruējamā posma garums ir 832 m.
Esošā intensitāte 730 automašīnas diennaktī.
Projektēšanas darbi, tehniskie rasējumi un būvniecības daļas aprēķini tika izpildīti, ievērojot Latvijas Valsts standartus un būvnormatīvus, kuru saraksts pievienot inženierprojekta izmantotās literatūras sarakstam.
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) apjoms:
izpētes un aprēķinu daļa - 149 lpp;
16 rasējumi;
9 tabulas;
48 attēli;
34 izmantotie literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Bīstamo posmu noteikšana, analīze un tālākā rīcība (Parka iela) |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis, Determination and Further Action of Dangerous Road Sections (Parka Street) |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.05.2011 20:52:46 |