Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana |
Nosaukums angļu valodā |
Improvement of Business Performance of the Trading Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
R.Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. I.Ovčiņņikova |
Anotācija |
Diplomprojekta temats ir Tirdzniecības uzņēmuma darbības pilnveidošana. Darbs ir izstrādāts studiju programmā Uzņēmējdarbība un vadīšana. Tas sastāv no piecām daļām: analītiskās, projekta aprēķinu, tehnoloģiskās, darba un dabas aizsardzības un grafiskās daļas.
Analītiskajā daļā tika raksturots uzņēmums, novērtēti uzņēmuma darbības rezultāti un konkurenti, kā arī ar SVID analīzes palīdzību tika veikts uzņēmuma analītisks izvērtējums. Nodaļas noslēgumā tika konstatētas trīs galvenās problēmas.
Projekta aprēķinu daļā tika izstrādāti merčendaizinga pilnveidošanas pasākumi. Kā arī izstrādāti uzņēmuma mārketinga pasākumi, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību un piesaistītu jaunus klientus, kā arī stiprinātu esošo klientu lojalitāti pret uzņēmumu. Un izstrādāti uzņēmuma interneta veikala pilnveidošanas pasākumi.
Tehnoloģiskajā daļā tika izstrādāta uzņēmuma mobilā aplikācija, kurā ir pieejams preču katalogs ar iespēju iegādāties preces tiešsaistē.
Darba un dabas aizsardzības daļā tika aprakstīti uzņēmumā pastāvošie darba vides riska faktori. Darba vietā pastāvošo risku svarīguma noteikšanai tika izmantos Somijas Tamperes universitātē izstrādātai riska vadības modelis. Kā rezultātā tika izstrādāts darba aizsardzības preventīvo pasākumu plāns, kā arī sniegts izmaksu aprēķins risku novēršanai.
Grafiskā daļa sastāv no 16 lapām, kurās ir apkopotas diplomprojekta laikā izstrādātie shēmas, attēli un tabulas, lai labāk attēlotu darbā veikto analīzi un aprēķinus.
Darba apjoms ir 79 lapas, kurās ir 30 attēli, 23 tabulas, 4 formulas un 23 literatūras avoti. Noslēgumā ir 10 secinājumi, kuri radušies Diplomprojekta izstrādāšanas gaitā, un sniegti 8 priekšlikumi. |
Atslēgas vārdi |
Merčendaizings, mārketings, mobilā aplikācija,e-pasta mārketings, mobilais mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing, merchandising, e-marketing, mobile marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2014 21:48:40 |