Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Biznesa informātika |
Nosaukums |
Uz spēli balstīta spējās izstrādes projektu biznesa analīzes prasmju trenēšana |
Nosaukums angļu valodā |
Game-based Training of Business Analysis Skills in Agile Projects |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
M.Kirikova |
Recenzents |
I.Birzniece, RTU Studiju departamenta direktore |
Anotācija |
Maģistra darba mērķis ir izveidot nopietnās spēles konceptu, kas spētu trenēt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju spējās izstrades projektos nepieciešamās biznesa analīzes prasmes.
Maģistra darbs ietver pētījumu par prasmēm, kas nepieciešamas, lai veiktu biznesa analīzi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju spējās izstrades projektos. Darba ietvaros tiek pētīta nopietnās spēles koncepcijas piemērotība biznesa analīzes prasmju trenēšnai. Tiek izstrādāts specializēts nopietnās spēles izstrādes ietvars, kas atbalsta biznesa analīzes prasmju trenēšanas spēles izveidi. Pamatojoties uz Blūma taksonomiju, tiek izstrādātra metode, kas ļauj formulēt nopieciešamos nopietnās spēles mācību rezultātus. Izstrādātā nopietnās spēles mācību rezultātu formulēšanas metode un nopietnās spēles izstrādes ietvars, veido spējās biznesa analīzes nopietnās spēles konceptu CABAG. Darba ietvaros koncepts tiek pielietots un visi CABAG koncepta elementi tiek detalizēti aprakstīti. Tiek veikts pētījums par pieejamiem komerciālajiem un nekomerciālajiem spēļu izstrādes rīkiem, kas varētu tikt izmantoti nopietnās spēles izveidē. Papildus tiek veikts eksperiments, lai praksē pārbaudītu divus pieejamos spēles izstrādes rīkus un ,lai radītu vienkāršotu biznesa analīzes prasmju, kas nepieciešamas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju spējās izstrades projektos, trenēšanas nopietno spēli. |
Atslēgas vārdi |
BIZNESA ANALĪZE, SPĒJĀ IZSTRĀDE, NOPIETNĀ SPĒLE, BLŪMA TAKSONOMIJA, EIROPAS E-KOMPETENČU IETVARS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
BUSINESS ANALYSIS, AGILE, SERIOUS GAME, REVISED BLOOMS TAXONOMY, EUROPEAN E-COMPETENCE FRAMEWORK |
Valoda |
eng |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2014 14:15:12 |