Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Biznesa informātika
Nosaukums Uz spēli balstīta spējās izstrādes projektu biznesa analīzes prasmju trenēšana
Nosaukums angļu valodā Game-based Training of Business Analysis Skills in Agile Projects
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs M.Kirikova
Recenzents I.Birzniece, RTU Studiju departamenta direktore
Anotācija Maģistra darba mērķis ir izveidot nopietnās spēles konceptu, kas spētu trenēt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju spējās izstrades projektos nepieciešamās biznesa analīzes prasmes. Maģistra darbs ietver pētījumu par prasmēm, kas nepieciešamas, lai veiktu biznesa analīzi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju spējās izstrades projektos. Darba ietvaros tiek pētīta nopietnās spēles koncepcijas piemērotība biznesa analīzes prasmju trenēšnai. Tiek izstrādāts specializēts nopietnās spēles izstrādes ietvars, kas atbalsta biznesa analīzes prasmju trenēšanas spēles izveidi. Pamatojoties uz Blūma taksonomiju, tiek izstrādātra metode, kas ļauj formulēt nopieciešamos nopietnās spēles mācību rezultātus. Izstrādātā nopietnās spēles mācību rezultātu formulēšanas metode un nopietnās spēles izstrādes ietvars, veido spējās biznesa analīzes nopietnās spēles konceptu CABAG. Darba ietvaros koncepts tiek pielietots un visi CABAG koncepta elementi tiek detalizēti aprakstīti. Tiek veikts pētījums par pieejamiem komerciālajiem un nekomerciālajiem spēļu izstrādes rīkiem, kas varētu tikt izmantoti nopietnās spēles izveidē. Papildus tiek veikts eksperiments, lai praksē pārbaudītu divus pieejamos spēles izstrādes rīkus un ,lai radītu vienkāršotu biznesa analīzes prasmju, kas nepieciešamas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju spējās izstrades projektos, trenēšanas nopietno spēli.
Atslēgas vārdi BIZNESA ANALĪZE, SPĒJĀ IZSTRĀDE, NOPIETNĀ SPĒLE, BLŪMA TAKSONOMIJA, EIROPAS E-KOMPETENČU IETVARS
Atslēgas vārdi angļu valodā BUSINESS ANALYSIS, AGILE, SERIOUS GAME, REVISED BLOOMS TAXONOMY, EUROPEAN E-COMPETENCE FRAMEWORK
Valoda eng
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2014 14:15:12