Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanas projekts
Nosaukums angļu valodā Project of Perfection of Marketing Activities of a Retail Company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs I.Eriņa
Recenzents Doc.prakt., Mg.oec. I. Ezera
Anotācija D. Kronberga Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga pilnveidošanas projekts. Diplomprojekta mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga būtību, īpatnības un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai. Diplomprojekta analīstiskajā daļā tika izpētīta mazumtirdzniecības atīstības tendences. Izanalizēta lielāko mazumtirdzniecības uzņēmumu darbība un mārketinga aktivitātes. Veikta SIA ""Lenoka"" finanšu un ekonomiskās darbības pamatrādītāju analīze. Izanalizēta uzņēmuma mārketinga darbība. Diplomprojekta aprēķinu daļā tika izvēlēta un izvērtēta vispiemērotākā klientu lojalitātes programma, izanalizēti sociālo mediju kanāli un izvēlēts uzņēmumam vispiemērotākais variants, lai veicinātu zīmola atpazīstamību. Tika ieteikti priekšlikumi tirdzniecības zāles merčendaizinga uzlabošanai. Diplomprojekta tehnoloģiskajā daļā tika pilnveidots iknedēļas akcijas atskaišu lietojums, izmantojot MS Excel un Visual Basic Editor (VBA). Diplomprojekta darba un dabas aizsardzības daļā tika aprakstīti un analizēti riski darbavietā, pilnveidoti preventīvie pasākumi to mazināšanai darbavietā. Diplomprojekta grafiskajā daļā attēlotas darba gaitā izstrādātās diagrammas un tabulas. Darbā tika izmantotas datu ievākšanas metodes, kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes, aprakstošā, sintezes, salīdzināšanas un novērtēšanas metodes, praktiskās pētījumu metodes (pētījumi, personisks novērojums), datu analīze un datu apkopojums tabulās, grafikos un attēlos. Diplomprojekta apjoms - 72 lpp. Darbā ir 39 attēli, 22 tabulas. Darbā tika izmantoti 29 literatūras avoti latviešu valodā, 2 angļu un 3 krievu. Darbā ir 5 pielikumi.
Atslēgas vārdi mazumtirdzniecība, mārketings,
Atslēgas vārdi angļu valodā retail, marketing
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2014 13:48:59