Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
''Trokšņu absorbējošo sienu pielietojums Latvijas ceļu būvē''; inženierprojekts ''Zigfrīda Annas Meierovica prospekta rekonstrukcijano Pils ielas līdz Emelīnas ielai, Jūrmalā'' |
Nosaukums angļu valodā |
''Noice Barriers on Latvian Roads''; Engineering Design Project ''Reconstruction of Zigfrīda Annas Meierovica Avenue from Pils Street to Emelēnas Street in Jūrmala'' |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
lekt. B.Jeļisejevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs izstrādāts RTU Būvniecības fakultātē, Transportbūvju institūtā par tēmu: ”Trokšņu absorbējošo sienu pielietojums Latvijas ceļu būvē”.
Darbā ir apskatīta troksni slāpējošo sienu nozīmība un pielietojums Latvijā un pasaulē. Pēdējos gados, ceļu satiksmes radītais troksnis rada aizvien lielāku skaņas vilni uz mūsu ielām un lielceļiem. Skaņas barjeras izrādījušās ļoti efektīvas visā pasaulē, diemžēl pie mums tās ir maz pazīstamas un to īpatsvars ir ļoti neliels. Darba ievada daļā definēta problēma, darba mērķis un uzdevumi to sasniegšanai, kā arī darba tālākā pielietojuma iespējas. Pamatdaļā ir apskatīta trokšņa kā tāda nozīme mūsdienu sabiedrībā, tā ietekme uz cilvēkiem, trokšņu absorbējošo sienu rašanās pirmsākumi, to veidi un to pielietojums Latvijā un pasaulē, kā arī noskaidrots, kāds trokšņu sienu risinājums būtu piemērotākais konkrētā piemērā uz Austrumu maģistrāles, posmā no krustojuma ar Viestura prospektu līdz krustojumam ar Meža prospektu.
Bakalaura darbs sastāv no: 44.lpp., 15 attēliem, 8 tabulām, 8 grafikiem un 32 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
Troksni absorbējošoās sienas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Noice Barriers |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.05.2011 14:16:00 |