Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Jaunā pakalpojuma ieviešana tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
ntroducing New Service in Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., asist. I.Vaivode |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums: Jauna pakalpojuma ieviešana tirgū.
Bakalaura darba analītiskā apraksta daļā ir aprakstīta un analīzēta teorija, kas ir saistīta ar jauna pakalpojuma izstradāšanas posmus, kā arī nepieciešāmas markētinga darbības veiksmigai ieviešanai tirgū. Teorētiskās daļas pamatā ir izskatīti un izstrādāti populāru zinātnieku un pētnieku teoriju apkopojums un analīze.
Pētījumu un aprēķinu daļā ir veikta jaunas kāzu aģentūra „White Swan” novērtējums, kur tiks analizēti piedāvati pakalpojumi, tās aktualitāte, iespējami projekta riski, kuriem jāpievērš uzmanību, tirgūs analīze, kā arī mārketinga plāna un nepieciešāmas aktivitātes izstradāšana. Uz iegūto datu bāzes tiks izstrādāti secinājumus un priekšlikumus par jauna pakalpojuma ieviešana tirgū.
Bakalaura darba apjoms ir 54.lappuses, tas satur 5.attēlus, 15.tabulas, izmantoti 26.literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Jauna pakalpojuma ieviešana tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
new services on the market |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2014 22:15:34 |