Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Taktilā seguma pielietošanas principi” („Autoceļa V135 Dūči – Limbaži km 0.975 – 6.950 rekonstrukcija”) |
Nosaukums angļu valodā |
„Terms of Application of Tactile Pavement” („Reconstruction of Road V135 Duci – Limbazi Section from 0.975km to 6.950km”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Prof. J.Smirnovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs (ar inženierprojektu) sastāv no divām daļām. Pirmā ir bakalaura darba daļa un otrā inženierprojekta daļa.
Bakalaura darba tēma ir „Taktilā seguma pielietošanas principi”. Tā ietvaros tiek aprakstīti taktilo segumu veidi, to pielietošanas un uzstādīšanas principi, kā arī tiek analizētas taktilo segumu novietojuma raksturīgās kļūdas.
Bakalaura darba daļa sastāv no 34 lapām ar paskaidrojošo tekstu, kas ietver 6 nodaļas, kā arī 46 attēlus un 1 tabulu.
Inženierprojekta ietvaros tika izstrādāts autoceļa V135 Dūči –Limbaži km 0.975 – 6.950 rekonstrukcijas projekts. Kopējais projektētā posma garums ir 5.975 km.
Projektētais autoceļš atrodas Limbažu rajona Skultes pagasta teritorijā. Inženierprojekta risinājumi atbilst spēkā esošajiem Latvijas valsts standartiem un Latvijas būvnormatīviem. Atbilstoši LVS 190-2:2007 „Ceļu projektēšanas noteikumi. Normālprofili” rekonstruējamais ceļa posms pēc savienojuma pakāpes ceļš klasificējams kā mazu apdzīvotu vietu savienojums. Pēc kategoriju grupas ceļš tiek klasificēts kā AIV kategorijas autoceļš.
Projektētā autoceļa posma garums ir 5.975 km ar normālprofilu NP7,5. Braukšanas joslu skaits - 2, braukšanas joslu platums ir 3m, ceļa nomales platums 0,75m.
Inženierprojekta daļa sastāv no 103 lapām ar paskaidrojošo tekstu, kas ietver 11 nodaļas, kā arī 4 attēlus, 47 tabulas un 12 rasējuma lapas. |
Atslēgas vārdi |
taktilais segums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
tactile pavement |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.05.2011 14:25:58 |