Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Jauna produkta ieviešana tirgū
Nosaukums angļu valodā Introduction of a New Product in a Market
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs I. Andersone
Recenzents Lekt., Mg.oec. J.Černajs
Anotācija Ievas Bērziņas diplomprojektam Jauna produkta ieviešana tirgū projekts bakalaura profesionālā grāda uzņēmējdarbības vadīšanā iegūšanai. Darba mērķis ir izpētīt jauna produkta ražošanas uzsākšanas un tirgū ieviešanas procesu, atklājot iespējamos riskus, izanalizēt SIA Pupiņa darbību un tekstilizstrādājumu ražošanas nozari, tā rezultātā izdarīt secinājumus un izstrādāt argumentētus priekšlikumus, kas saistīti ar minētā uzņēmuma jaunās bērnu tekstila sedziņas ieviešanu Latvijas tirgū. Diplomprojekta ietvaros izanalizēta teorija, kas saistīta ar jauna produkta ieviešanu tirgū, atklātas galvenās problēmas un riski šī procesa ietvaros, izanalizēta bērnu tekstilizstrādājumu ražošanas nozare un tajā esošie konkurenti, noteiktas jaunā produkta priekšrocības, tā virzīšanai tirgū plānotās aktivitātes un kopējās izmaksas. Diplomprojekta rezultāts ir SIA Pupiņa jaunās bērnu tekstilsedziņas ražošanas uzsākšanai nepieciešamo darbību uzskaite, kā arī mārketinga aktivitāšu plāna (tai skaitā reklāma, pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības un personīgā apkalpošana) izstrāde veiksmīgai produkta virzīšanai tirgū. Analītiskajā daļā ir dots diplomdarba idejas apraksts, izpētīta bērnu tekstilpreču ražošanas nozare Latvijā un tajā esošie konkurentu uzņēmumi. Projektu aprēķinu daļā izstrādāts uzņēmuma zīmols un iepakojums, aprēķināta produkta pašizmaksa un iespējamā tirgus cena, kā arī izveidots mārketinga aktivitāšu plāns produkta noieta veicināšanai un aprēķinātas tā realizēšanai nepieciešamās izmaksas. Tehnoloģiskajā daļā pa soļiem ir izpētīta uzņēmuma mājas lapas izveide un pielāgošana konkrētām vajadzībām. Darba un dabas aizsardzības daļā izpētītas attiecīgās jomas problēmas, noteikti darbinieku riski un izstrādāti ieteikumi risku samazināšanai vai likvidēšanai. Diplomprojkektā ir 4 nodaļas, 69 lapas, kurās ietvertas 17 tabulas, 27 attēli un 1 formula. Darba analītiskā daļa sastāv no 3 nodaļām un 5 apakšnodaļām, projekta aprēķinu daļa- no 4 nodaļām un 1 apakšnodaļām, tehnoloģiskā daļa- no 1 daļas, darba un dabas aizsardzības daļa- no 2 nodaļām un 24 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Atslēgas vārdi Jauns produkts, zīmols
Atslēgas vārdi angļu valodā New product, brand
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2014 16:00:07