Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
'Tiltu pamati. To klasifikācija un analīze'; inženierprojekts 'Tilta pār Ramatu, autoceļa V199 Radziņtalcis - kundziņi 1 km rekonstrukcija' |
Nosaukums angļu valodā |
'Bridge Foundations. Their Classification and Analysis'; Engineering Design Project 'Renovation of a Bridge over the Ramata River, 1 km from radziņtalcis on the Road V199 Radziņtalcis - Kundziņi' |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
J.Ivanova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba izstrādei izvēlētā tēma ir Tilta pamati. To klasifikācija un analīze.
Darbā tiek apskatīti un analizēti tiltu pamatu tipi, pamatu projektēšanas un konstruēšanas aspekti, kā arī pamatu izbūves tehnoloģijas. Bakalaura darba ietvaros ir arī aplūkoti grunts apstākļu novērtējuma galvenie principi, kurus ir jāņem vērā pie pamata tipa izvēles.
Inženierprojekta izstrādei izvēlētais objekts ir tilts pār Ramatas upi autoceļā V199 Radziņtalcis Kundziņi 1,00 km.
Esošā tilta konstrukcijas ir ļoti sliktā stāvoklī. Laiduma konstrukcijas, uzkalu un balstu stiegrojums korodē. Bez tam, tiltam nav hidroizolācijas, kas ļauj virsmas ūdeņiem brīvi nokļūt uz laiduma konstrukcijas plātnēm, kas veicina dzelzsbetona koroziju. Tiltam nav arī drošības barjeru. Tas apdraud kustības drošību.
Tāpēc Ramatas upes šķērsošanai ir jāprojektē jauns tilts, kas uzlabotu kustības drošību, kā arī atbilstu mūsdienu slodzēm, kas ir definētas standartā LVS EN 1991-2:200.
Inženierprojektā tiek apskatīti divi tilta varianti: monolīta doba dzelzsbetona plātne un monolīta ribota dzelzsbetona plātne.
Par ģenerālvariantu ir izvēlētā monolīta doba dzelzsbetona plātnes konstrukcija ar 17 m garu laidumu.
Darbā 116 lpp., 37 attēli, 10 tabulas, izmantotā literatūra 26 vienības, 8 rasējumi |
Atslēgas vārdi |
Tiltu pamati. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Bridge Foundations. |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2011 10:25:30 |