Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Aviācijas transports
Nosaukums „Gaisakuģa lidojuma nosēšanās trejektorijas kontroles ierīces algoritmu un elektriskās shēmas izstrādāšana”
Nosaukums angļu valodā “Designing Algorithms and an Electric Circuit for Aircraft Landing Path Control Unit”
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs Dr.habil.sc.ing., prof. Pjotrs Trifonovs-Bogdanovs
Recenzents Dr.sc.ing., doc. Ilmārs Ozoliņš
Anotācija Bakalaura darba tēma ir "Gaisa kuģa lidojuma nosēšanas trajektorijas kontroles ierīces algoritmu un elektriskās shēmas izstrādāšana". Autors: Vladislavs Seiraņans Vadītājs: profesors, Dr. habil. sc. ing. Pjotrs Trifonovs-Bogdanovs Bakalaura darbā ir aprakstīts nosēšanas drošības jautājums, tiek raksturota izplatītāka nosēšanas sistēma un inerciāla navigācijas sitēma (ka alternatīvais informācijas devējs). Problēmas aktualitāti pierada avācijas negadījumu statistiskie dati un izmantojāmo nosēšanas sitēmu trūkumi. Tiek piedavāts viens no iespējamiem pētamas problēmas risinājumiem izstrādāt kontroles ierīci kas paralēli instrumentālas nosēšanas sistēmai apreķinātu nolieci no glisādes uz inerciālu mērījumu pamata. Ja šī noliece būs arpūs pieļaujāmām robēžam, tad tiks izveidota vizuāla un skāņas signalizācija, kas raksturos nosēšānas apstākļūs ka nedrošus. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim teoretiskām nodaļam un no vienas projekta nodaļas. Darba kopapjoms ir 65 lappūses un tājā ir 38 atteli, 12 tabulas, 14 formulas, 10 informācijas avoti un 5 pielikumi.
Atslēgas vārdi nosēšanās, drošība, kontroles ierīce, inerciāla navigācijas sistēma, instrumentāla nosēšanās sistēma
Atslēgas vārdi angļu valodā landing, approach, safety, control unit, inertial navigation system, instrument landing system, ILS
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2014 13:21:13