Anotācija |
Bakalaura darbā ir izvirzīts darba uzdevums - aplēst jaunbūvējamo objektu (autonovietne 1150 vietām un Kultūras centrs 800 skatītāju vietām) darbības ietekmi uz perspektīvām transporta plūsmām Maskavas ielā.
Izpētes darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek pētīta Park&Ride sitēmas vēsture, citu tautu pieredze, aprakstīta esošā situācija Rīgā, analizēta autotransporta un gājēju kustība, sīkāk pētīta pieguļošā teritorija, apkopoti satiksmes negadījumi un piedāvāts projekta risinājums un detalizētāki apskatīts veicamo darbu apraksts.
Otrajā darba daļā tiek piedāvāts risinājums ar park & ride sistēmas projektu, autotransporta vadītājiem dotot opciju atstāt savus transporta līdzekļus vairāklīmeņu autostāvvietā un doties uz pilsētas centru, izmantojot sabiedrisko transportu. Autostāvvietai, kura apvienota ar kultūras centru tiek paredzēta attīstība saskaņā ar perpektīvo automobilizācijas līmeņa dinamikas pieaugumu Rīgas pilsētā.
Darbs sastāv no 59 lpp teksta, 5 tabulām, 15 attēliem un 13 informācijas avotiem.
Inženierprojekta tēma ir tehniskais projekts „Park&Ride sistēmas projekts Maskavas ielā". Darba mērķis ir izstrādāt Park&Ride sistēmas projektu ar pievadceļu tīklu, kas spētu apkalpot daudzstāvu autonovietni un kultūras centru. Rekonstruējamais objekts atrodas ķengaragā, kvartālā starp Maskvas, Plostu, Dubnas un Rasa ielām. Projektējamo ielu ass līniju koparums ir 825 m, ielas platums svārstās no 3.50 m - 7.00 m. Ir paredzētas gājēju ietves, kā arī sabiedriskā transporta pieturvietas.
Šobrīd Plostu, Dubnas un Rasas ielas pēc nozīmes ir kā pievadceļš esošajai daudzstāvu apbūvei. Darbs sastāv no 42 lappusēm, 1 tabulas, 1 attēla, 8 rasējumiem un 5 literatūras avotiem |