Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transportbūves
Nosaukums ``Zemes klātnes projektēšanas principi un risinājumi dabā``; inženierprojekts ``Autoceļa P32 Līgatne-Skrīveri rekonstrukcija no km 36,54 līdz km 41.10``
Nosaukums angļu valodā ``Subgrade Projecting Principles and Responses to Natural``; Engineering Design Project ``Reconstruction of Road P32 Līgatne-Skrīveri from km 36,54 to km 41,10``
Struktūrvienība 24100 Transportbūvju institūts
Darba vadītājs doc. M.Zemītis
Recenzents
Anotācija Bakalaura darbs izstrādāts RTU Būvniecības fakultātē, Transportbūvju institūtā par tēmu: "Zemes klātnes projektēšanas principi un risinājumi dabā". Darbā ir apskatīta zemes klātnes nozīmība ceļa konstrukcijā. Bieži tiek aizmirsts, ka kapitāla autoceļa būvniecība nav atkarīga tikai no asfaltbetona kvalitātes vai šķembu kārtas biezuma, viss sākas no stabila un noturīga pamata, un tieši zemes klātne ir pamats, uz kura tiek būvēta jaunā autoceļa konstrukcija. Darba ievada daļā apskatīta ceļa konstruktīvā uzbūve, gruntis, kuras tiek izmantotas zemes klātnes būvniecībā, un to klasifikācija. Pamatdaļā ir apkopoti un analizēti galvenie principi, kuriem būtu jāpievērš uzmanība, jau projekta tapšanas sākuma stadijā un projektēšanas procesā. Sekojot šiem principiem, un pats galvenais kontrolējot to precīzu ieviešanu dabā, var iegūt stabilu un noturīgu zemes klātni, kas būs pamats tālāko ceļa konstruktīvo kārtu izbūvei. Pievēršot pastiprinātu uzmanību zemes klātnes projektēšanai un izbūvei, tā viennozīmīgi sevi attaisnos ar autoceļa ekspluatācijas komfortu un kalpošanas ilgumu. Bakalaura darbs sastāv no: 52.lpp., 15 attēliem, 9 tabulām un 29 informācijas avotiem.
Atslēgas vārdi Zemes klātne; projektēšanas principi
Atslēgas vārdi angļu valodā Subgrade; projecting principles
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 13.04.2011 18:20:36