Anotācija |
Šis konsultāciju projekts ir pētījums par Latvijā reģistrētu un darbojošos uzņēmumu
SIA „CAROMAT”, kas veikts ar mērķi identificēt CAROMAT vietu tirgū, galvenos riska
faktorus biznesa modelī un uzņēmuma pārvaldībā, kā arī apskatīt uzņēmuma potenciālos
attīstības scenārijus nākotnē.
Darbs ir sadalīts 5 galvenajās analītiskajās daļās. Sākotnēji tiek analizēts ar kurām
nozarēm pārklājas uzņēmuma darbība, lai precīzāk noteiktu, kas ir CAROMAT konkurenti
un mērķtirgus. Tālāk detalizēti tiek apskatīta uzņēmuma vispārējā biznesa stratēģija un
mārketinga stratēģija, dodot ieteikumus iespējamai uzņēmuma tālākai attīstībai, analizēta
uzņēmuma saimnieciskās darbības organizēšana un svarīgākie tās elementi no uzņēmuma
pārvaldības viedokļa, kā arī veikta finanšu rezultātu analīze un projekcijas nākotnē
balstoties uz vidējiem nozares rādītājiem.
Darbā galvenokārt izmantota informācija, kas iegūta, intervējot uzņēmuma vadību
un izmantojot uzņēmuma vadības iesniegtos materiālus, publiskā informācija par
uzņēmumu un tā konkurentiem, kas pieejama informatīvajā telpā, virkne publiskas
datubāzes (CSDD, Lursoft, u.c.), intervijas ar industrijas ekspertiem un CAROMAT
klientu, vairāki publiski pieejami tirgus apskati par nozarēm, kā arī akadēmiskā literatūra.
Darbā ir atrodamas 22 tabulas, 4 grafiski attēli, kā arī pievienoti 12 pielikumi.
Darbs rakstīts angļu valodā. |