Anotācija |
Šis konsultāciju projekts ir pētījums par Latvijā reģistrētu un darbojošos uzņēmumu SIA CAROMAT, kas veikts ar mērķi identificēt CAROMAT vietu tirgū, galvenos riska faktorus biznesa modelī un uzņēmuma pārvaldībā, kā arī apskatīt uzņēmuma potenciālos attīstības scenārijus nākotnē.
Darbs ir sadalīts 5 galvenajās analītiskajās daļās. Sākotnēji tiek analizēts ar kurām nozarēm pārklājas uzņēmuma darbība, lai precīzāk noteiktu, kas ir CAROMAT konkurenti un mērķtirgus. Tālāk detalizēti tiek apskatīta uzņēmuma vispārējā biznesa stratēģija un mārketinga stratēģija, dodot ieteikumus iespējamai uzņēmuma tālākai attīstībai, analizēta uzņēmuma saimnieciskās darbības organizēšana un svarīgākie tās elementi no uzņēmuma pārvaldības viedokļa, kā arī veikta finanšu rezultātu analīze un projekcijas nākotnē balstoties uz vidējiem nozares rādītājiem.
Darbā galvenokārt izmantota informācija, kas iegūta, intervējot uzņēmuma vadību un izmantojot uzņēmuma vadības iesniegtos materiālus, publiskā informācija par uzņēmumu un tā konkurentiem, kas pieejama informatīvajā telpā, virkne publiskas datubāzes (CSDD, Lursoft, u.c.), intervijas ar industrijas ekspertiem un CAROMAT klientu, vairāki publiski pieejami tirgus apskati par nozarēm, kā arī akadēmiskā literatūra.
Darbā ir atrodamas 22 tabulas, 4 grafiski attēli, kā arī pievienoti 12 pielikumi. Darbs rakstīts angļu valodā. |